Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسعلمی و فناوری

با دانیل لیو دانشجوی یازده ساله دانشگاه تولدو آشنا شوید

با دانیل لیو دانشجوی یازده ساله دانشگاه تولدو آشنا شوید . هیچ احساس شرمندگی وجود ندارد اگر یک نوجوان باهوش تر سر کلاس های شما در دانشگاه حضور داشته باشد . حتی اگر آن نوجوان تنها یازده سال سن داشته باشد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

خب باید قبول کنیم که بعضی از انسان ها باهوش تر از بقیه هستند . اما شاید زمانی که یک نوجوان یازده ساله را ببینید که از شما بسیار هوشمند تر است قضیه کمی متفاوت تر باشد.

این دقیقا اتفاقی است که برای دیگر دانشجویان دانشگاه تولدو در اوهایو اتفاق افتاده است . دانیل لیو یک نوجوان نابغه است که حضور او در کلاس شیمی عالی دانشگاه باعث معروفیت او در سراسر جهان شده است .

اولین بار Cigdem Kahyaoglu که یکی از همکلاسی های او در این کلاس است عکس او را در توییتر به اشتراک گذاشت . دانیل لیو به او گفته بود که اگر در این درس سوالی داشتی کافیست آن را برای من ایمیل کنی . عکس او در توییتر بیش از ۲۳۰ هزار بار لایک شد و حالا در دیگر شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است .

دانیل لیو در حقیقت دانش آموزی در دبیرستان است اما برخی از درس هایش را در دانشگاه می گذراند به این خاطر که او یک نابغه است و وی تاکنون با بیل نای آموزگار علوم آمریکایی، کمدین، مجری تلویزیونی، نویسنده و دانشمند و همچنین باراک اوباما رییس جمهور آمریکا ملاقات کرده است . او همچنین یک بورس ۱۰ هزار دلاری از کاخ سفید دارد .

هنوز هم برای من قابل باور نیست ! آیا واقعا دانیل لیو تنها یازده سال سن دارد ؟

با هم در میهن پست تصاویری از دانیل لیو دانشجوی یازده ساله دانشگاه تولدو را تماشا کنیم.

منبع : boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا