Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

با دوربین Scout Tk شب‌های تاریک را به روشنی تماشا کنید

با دوربین Scout Tk شب‌های تاریک را به روشنی تماشا کنید؟ این شاید تنها جمله مفهومی و ساده ای است که می توان برای دوبین Scout Tk به کار برد. در این میان  برخی از جانداران، اندامی در بدن خود دارند که به آنها امکان می‌دهد در تاریکی مطلق با ردیابی حرارت، اطراف خود ببیند. بشر نیز از همین قابلیت استفاده کرده و به این ترتیب دوربین های حرارتی به وجود آمده اند که به شما امکان می‌دهد در تاریکی هم بببنید. با میهن پست همراه شوید.

دوربین Scout Tk که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2016 با قابلیت این که به انسان کمک می‌کند که در تاریکی اطراف خودش را ببینید، معرفی شده این روزها در بازار برای علاقه مندانش قابل دسترسی است .دوربین Scout Tk

دوربین Scout Tk بر اساس گرما کار می‌کند. بنابر این حتی وقتی حیوانات در شاخ و برگ درختان پنهان شده اند می‌توان آنها را تشخیص داد. همچنین مشاهده رد پای آنها که به طور معمول غیر قابل تشخیص است با ردیابی حرارت امکان پذیر می‌شود.

شرکت FLIR Systems، از بزرگترین کمپانی های تصویر برداری حرارتی در جهان است. این کمپانی دوربین جیبی و ارزن قیمت Scout TK را عرضه کرده. دستگاه ارائه شده به معنای واقعی ساده است. تنها با چند دکمه می‌توان ضبط را کنترل کرد، روشنایی و پالت رنگی را تنظیم کرد. این دستگاه آماده مقابله با هر نوع شرایطی است. چرا که ضد آب و ضد ضربه طراحی شده . در پایین تصاویری از نوع کار کرد این دوربین می‌بینیم.

البته فراموش نشود که در ویدئو زیر نیز مشخص است که دوربین Scout Tk چقدر خوب می تواند دنیای تاریک اطراف ما را ردیابی کرد. اگر شما نیز به این دستگاه علاقه مند شدید، باید گفت که دوربین Scout TK با قیمت ۵۹۹ دلار  به فروش میرسد.

با هم در میهن پست تصاویری از دوربین دید در شب Scout Tk را تماشا می کنیم

منبع  flir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا