Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

با میز هوشمند کرویلوکس آشنا شوید ؟

با میز هوشمند کرویلوکس آشنا شوید چرا که بسیاری از این فناوری های نوین و هوشمند، روند و شرایط  زندگی روزمره بیشتر ما انسان ها را آسان تر کرده اند. که در این میان و در کنار هزاران وسیله هوشمند ساخته شده ی دست بشر و به عبارتی از این دست تکنولوژی های سودمند، میز هوشمند کرویلوکس است. در ادامه با ما همراه شوید.

میز هوشمند کرویلوکس و یا به عبارتی این میز کوچک چندکاره ۱۶ اینچ طول در ۱۱ اینچ عرض، ۲۰ اینچ ارتفاع و ۱۱ پوند وزن دارد. ظاهر میز کاملا مدرن و در عین سادگی دوست داشتنی است. رنگ های متفاوت امکان ایجاد هماهنگی بیشتر با دکوراسیون داخلی خانه را فراهم آورده است. با بهره گیری از طراحی چند منظوره کرویلوکس می توانید آن را مستقیما به دیوار وصل کنید و یا در صورت تمایل به کمک پایه هایی که برایش در نظر گرفته شده اند، یک میز کوچک داشته باشید.

این مجموعه هوشمند – میز هوشمند کرویلوکس – که ۲۴۹ دلار آمریکا قیمت دارد به شارژر وایرلس و دو پورت یو اس بی مجهز شده است. دراور همچنین یک ساعت دیجیتال را نیز شامل می شود و علاوه بر این ها، به وسیله سیستم بلوتوث می توانید آن را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

سیستم ال ای دی میز هوشمند کرویلوکس با قدرت بالا در کنار سنسور های تنظیم کننده اتوماتیک، امکان مطالعه در شب را به شما می دهد. همچنین می توانید از برنامه اختصاصی کرویلوکس بر گوشی هوشمند خود، برای تنظیم میزان نور دلخواهتان استفاده کنید. بخشی نیز تحت عنوان نور شبانه تعبیه شده است، به محض آن که پایتان را از رخت خواب بر زمین بگذارید، این نور روشن می شود.

در پایان باید گفت که از دیگر امکانات میز هوشمند کرویلوکس، در اختیار داشتن ساعت هشدار است که با انتخاب مدل طلوع خورشید، به طور خودکار شما را از خواب بیدار می کند.

با هم در میهن پست تصاویری از میز هوشمند کرویلوکس را تماشا می کنیم

 

منبع   trendhunter

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا