Mihanpostپیشنهاد سردبیردوچرخه

ساخت سبک ترین دوچرخه برقی دنیا توسط کمپانی Budnitz

ساخت سبک ترین دوچرخه برقی دنیا در حالی توسط کمپانی Budnitz انجام پذیرفته است که در این دوچرخه یک موتور برقی کوچک اما پرقدرتی به کار رفته است که می تواند حداکثر سرعتی معادل ۲۴ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

سبک ترین دوچرخه برقی دنیا Model E نام دارد و توسط مهندسان یک کمپانی موسوم به Budnitz در حالی طراحی و ساخته شده است که این محصول خبرساز ساختار بسیار ساده ای داشته و به دلیل آنکه از آلیاژ تیتانیومی ساخته شده وزن بسیار کمی دارد.

این دوچرخه الکتریکی که ۳ هزار ۹۵۰ دلار قیمت گذاری شده است دوچرخه سوارش می تواند با استفاده از تلفن همراه خود موتور برقی دوچرخه را کنترل کند. باتری قدرتمند این دوچرخه تا ۱۶۰ کیلومتر کارایی داشته طوری که باتری و کابل های مورد نیاز دوچرخه به طرز هنرمندانه ای در آن جاساز شده اند تا ساده بودن ظاهر آن به خوبی حفظ شود.

البته باید گفت که آپشن جالبی که برای سبک ترین دوچرخه برقی دنیا یعنی Model E در نظر گرفته شده  این است که با نصب حسگرهایی مخصوص در این دوچرخه، تشخیص اینکه دوچرخه سوار در سربالایی رکاب می زند به شیوه ای هوشمندانه انجام شده و بدین ترتیب نیروی بیشتری از سوی موتور به کار گرفته می شود.

 

 

منبع  budnitzbicycles

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا