Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریهوا فضا

موجودات فضایی در تصاویر آرشیوی سفینه آپولو ۱۱ به ماه

موجودات فضایی در تصاویر آرشیوی سفینه آپولو ۱۱ به ماه در حالی این روزها منتشر شده است که صحبت های زیادی پیرامون وجود و یا دیدن شدن موجودات فضایی وجود دارد. که در این میان به تازگی نیز تصویر جدیدی در این خصوص منتشر شده که دال بر وجود موجودات فضایی است. در ادامه با میهن پست همراه شوید .

تصاویر آرشیوی سفینه آپولو ۱۱ جدیدا تصویری منتشر شده است که در آن یک موشک دیده می شود که به اعتقاد بعضی از کارشناسان این موشک به موجودات فضایی تعلق دارد.

موجودات فضایی در تصاویر آرشیوی سفینه آپولو ۱۱ به ماه درست در ۲۰ جولای سال ۱۹۶۹ میلادی در خلال سفر «آپولو ۱۱» به ماه گرفته شده که انتشار آن بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی  داشته و توانسته حواشی زیادی ایجاد نماید.

شاید ناسا قصد داشته پایگاه موجودات فضایی بر روی کره ماه را هدف قرار دهد. این شیء بسیار عجیب و غریب است و شباهت چندانی به سفینه های فضایی ندارد. با این حال، نمی توان درباره آن نظر درستی ارائه داد.

این جسم سیاه رنگ، که طبق گفته ها مربوط به موجودات فضایی است دنباله کوچکتری در مقایسه با موشک های معمول دارد، به همین دلیل برخی آن را متعلق به موجودات فضایی می دانند. شاید هم تنها لکه عجیبی بر روی دوربین یا شکافی در سطح ماه باشد. ناسا هنوز در این رابطه موضع رسمی نگرفته، با این حال برخی اعتقاد دارند این تصویر نیز مانند دیگر موارد مشابه ساختگی بوده و صحت ندارد.

با هم عکس هایی از موجودات فضایی در تصاویر آرشیوی سفینه آپولو ۱۱ به ماه را در میهن پست تماشا می کنیم

منبع    mirror

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا