Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

متر هوشمند Bagel با قابلیت هایی جالب و کارا + عکس

متر هوشمند Bagel به شما کمک خواهد کرد تا در اندازه گیری و «تحلیل اندازه» انواع سطوح آسانتر و دقیق تر عمل کنید.به عبارتی دیگر Bagel هوشمندترین متر موجود در جهان است. این متر سه حالت کلی برای اندازه گیری دارد که به شما اجازه اندازه گیری هر سطحی را می دهد. همچنین با داشتن حافظه درونی می تواند تا ۱۰۰ اندازه گرفته شده را در خود ذخیره کند که این قابلیت آخری خیاطان را بشدت عاشقش می کند. که الیته تولید انبوه این متر هوشمند در انتظار جذب اسپانسر در سایت کیک استارتر قرار گرفته است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

متر هوشمند Bagel و نحوه اندازه گیری با این متر بدین صورت است که ابتدا همانند همه مترهای موجود، محل مورد نظر را اندازه گیری می کنید و سپس می توانید متراژ بدست آمده را با یک توضیح صوتی بر روی حافظه متر ذخیره کنید. همچنین قادر خواهید بود که توسط بلوتوث، این مقدار را به اَپ موبایل هوشمند خود بفرستید و در نهایت در اَپ موبایل خود، مقدار ارسال شده از متر را مدیریت کنید. که البته حالت های اندازه گیری با متر هوشمند Bagel متفاوت است.

متر هوشمند Bagel

اندازه گیری لیزری : در این حالت شما می توانید تا ۵ متر را اندازه گیری نمایید که طبق اعلام سازندگان این متر، میزان خطای آن در دمای اتاق صرفاً ۰٫۵ درصد است که برنامه شرکت سازنده به حداقل رسانی این مقدار است.

متر هوشمند Bagel

اندازه گیری طول : متداولترین نوع اندازه گیری می باشد که از هر متری انتظار انجامش می رود! در این حالت شما تا سه متر قابلیت اندازه گیری دارید. می توان با استفاده از نوارِ انعطاف پذیر این متر، علاوه بر خط مستقیم، قسمت های خارجی یک جسم کروی را نیز به راحتی اندازه گیری کرد.

متر هوشمند Bagel

اندازه گیر با گوی : این متر در قسمت پایینی خود یک گوی دارد که می توان با استفاده از آن سطوحی که بصورت مستقیم قابل اندازه گیری نیستند را اندازه گیری کرد. مانند اندازه گیریِ سطح داخلیِ یک جسم کروی. در این حالت شما می توانید تا ۹۹۹ سانتی متر را با گوی اندازه گیری نمایید.

متر هوشمند Bagel

دیگر قابلیت های متر هوشمند Bagel

ذخیره اندازه گیری و حافظه صوتی : پس از اندازه گیری می توانید مقدار بدست آمده را ذخیره کنید. بعد از اندازه گیری صرفاً با فشردن یک دکمه می توانید مقدار بدست آمده را در حافظه ۳۲ مگابایتی این متر ذخیره کنید.

متر هوشمند Bagel

متر هوشمند Bagel

انتخاب واحد اندازه گیری : با فشار یک دکمه می توان اندازه گرفته شده را در حالت اینچ یا سانتی متر مشاهده کرد. در برنامه موبایل هم شما قادر به مشاهده اندازه گرفته شده به واحد دلخواه خود هستید.

متر هوشمند Bagel

اندازه گیری با بلوتوث و اَپ موبایل : مقدار اندازه گیری شده را می توان توسط بلوتوث نسخه ۴٫۰ این متر به گوشی هوشمند خودتان منتقل کنید تا در برنامه ای که همراه این متر به شما عرضه شده است آنرا مدیریت کنید. شما می توانید درون این برنامه علاوه بر اندازه گرفته شده، ساعت و تاریخ اندازه گیری به همراه «تگ» (توضیح صوتی مربوط به اندازه) را مشاهده کنید.

توسط این برنامه می توان اطلاعات را تحلیل کرد. بعنوان مثال شما می توانید با دسته بندی اطلاعات مربوط به سایز شکم خود، به مرور زمان، گراف و نمودار پیشرفت و موفقیت رژیم خود را مشاهده کنید. این برنامه بر روی اندروید و آیفون قابل نصب است.

تامین انرژی متر هوشمند Bagel : نیازی به نگرانی بابت باتری این محصول نیست. با یک بار شارژ باتری می توان تا ۲۴ ساعت در حالت استدبای و ۸ ساعت در حالت کارِ مداوم از متر، استفاده کرد. برای شارژ آن نیز می توانید از هر کابل میکرو یو اس بی در کنار دستتان استفاده کنید.

متر هوشمند Bagel

 

منبع   kickstarter

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا