گوناگون

بحرینی داعشی وعده سرنگونی آل خلیفه را داد/علی سلمان حکام بحرین را فراعنه نامید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الوفاق، شیخ علی سلمان دبیر کل الوفاق بحرین در صفحه پایگاه اجتماعی تویتر خود نوشت: فرعون فرزندان ذکور بنی اسرائیل را می کشت و گازهای خفه کننده در کشور ما جنین ها را در شکم های مادرشان می کشد.

جمعیت الوفاق نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ناظران بر این باورند که بحرین اولین کشوری در دنیا در زمینه به کارگیری گازهای سمی علیه شهروندان خود به شکل گسترده است.به کارگیری گازهای سمی به شهادت دهها نفر از بحرینی ها از جمله شهید جواد الحاوی انجامیده است.

از سوی دیگر رسانه های بحرینی اعلام کردند: نوار ویدئویی که بر روی یوتیوب منتشر شده است که یکی از بحرینی هایی که درکنار گروههای مسلح در سوریه می جنگند ضمن پاره کردن گذرنامه بحرینی خود وعده داده است که به بحرین باز می گردد تا در آنجا دولت اسلامی تشکیل دهد.

این نوار ویدئویی سه دقیقه به شکل تصویری است و این بحرینی در این نوار می گوید: پاره کردن گذرنامه بحرینی در واقع پیامی به بحرین و حکام آن است.در اطراف این فرد تعدادی از اتباع سعودی و لبنانی که آنها نیز گذرنامه های خود را پاره کردند وجود دارد.

این بحرینی که در سوریه با ارتش می جنگد با انتقاد از تهدیدهای مقامات رژیم بحرین و مهلت دو هفته ای به کسانی در سوریه می جنگند برای بازگشت یا سلب تابعیت بحرینی از آنها اعلام کرد: ای بیچارگان آیا نمی دانید که ما سربازان دولت اسلامی عراق و شام به تابعیت و قوانین و قانون اساسی شما نیاز نداریم.داعش به قلمرو خود می افزاید تا تاج و تخت شما را از بین ببرد.

این بحرینی داعشی گفت: پاره کردن گذرنامه و سوزاندن آن به مفهوم عدم بازگشت به بحرین نیست برای بازگشت به بحرین به گذرنامه نیازی نداریم بلکه به سلاح نیاز داریم(در حالی که به سلاح خود اشاره می کند).

وی با ادعای اینکه حکام بحرین را تکه تکه می کند، افزود: به خدا سوگند تا آخرین میخ را بر تابوت شما(حکام بحرین)نکوبیم از پای نخواهیم نشست.

از سوی دیگر منابع حقوق بشری بحرینی از صدور حکم حبس حسین الاسود بازیکن باشگاه الشباب و تیم المپیک بحرین به مدت شصت روز خبر دادند.

کمیته دفاع از ورزشکاران بحرینی نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: دستگاه های امنیتی به تبلیغات خود ضد وزرشکاران ادامه می دهند و این حملات از سال 2011 متوقف نشده است.آخرین مورد حسین الاسود بازیکن باشگاه الشباب و تیم المپیک بحرین است.وی همانند حکیم العریبی در روز اعلام فهرست تیم المپیک بحرین بازداشت شد.

این کمیته ضد محکوم کردن بازداشت این ورزشکار بحرینی خواستار آزادی فوری این بازیکن و دیگر ورزشکاران در بند آل خلیفه شد.

از سوی دیگر دادستانی بحرین حکم بازداشت محمد جابر از فعالان بحرینی پس از تظاهرات مخالفان بحرینی در روز جمعه را صادر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا