گوناگون

نسل سوم و چهارم انقلاب باید با تمام زوایای جنگ آشنا شود/ فتح خرمشهر ناگفته های زیادی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن پرآور ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با بیان اینکه باید ارزش‌ها و رشادت‌های ایثارگران و جانبازان را ارج گذاریم اظهار داشت: فتح خرمشهر و آزادی پس از 8 سال بریا همان هشت سال نبود و هنوز مدرسین در کلاس های خود روش های فرماندهان جوان آن زمان را تبیین می کنند.

وی با بیان اینکه با آزاد سازی خرمشهر جنگ تمام نشده است تصریح کرد: دشمن هنوز با تصور اینکه می تواند به ایران حمله کند با پول های باد آورده نفتی و حمایت استکبار در صدد برنامه ریزی بود.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه فتح خرمشهر ناگفته های زیادی دارد ادامه داد: اگر اکنون حرفی برای گفتن در دنیا داریم فقط به این دلیل است که منادی حکومت اسلامی بوده و قدرت جدیدی را مطرح کرده ایم.

پراور با بیان اینکه دعای خیر خانواده های شهدا باعث پیروزی ملت غیور ایران شد افزود: 8 سال دفاع مقدس، اشتغال، فرهنگ، مقاومت و ایثار را به نسل های 3 و 4 نشان داده و لازم است بریا بزرگداشت روز آزاد سازی خرمشهر هر کاری از دستمان برمی آید انجام دهیم.

نسلی که در جنگ نبوده باید با تمام زوایای این جنگ آشنا شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با بیان اینکه باید تمامی خاطرات جنگ برای نسل جدید گفته شود اظهار داشت: نسلی که در جنگ نبوده باید با تمام زوایای این جنگ آشنا شده تا بتواند به نسل آینده منتقل کند و پاسدار خون شهدا باشد.

وی ادامه داد: باید از حضور زنان فعال در این بزرگداشت کمک گرفته و فضا را برای حضور دانش آموزان و دانشجویان فراهم کنیم چرا که خاطرات این جنگ باید برای این نسل تداعی شود.

پراور تصریح کرد: باید تمامی دستگاه‌ها برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم اهتمام لازم را انجام داده و صدا و سیما و شهرداران برنامه های لازم را برای این روز تدارک ببینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا