گوناگون

آموزش اولویت نخست کار پلیس است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا میرزایی صبح یکشنبه در همایش تجلیل از مربیان آموزش و همگانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، در سالن فجر ستاد این فرماندهی، با بیان اینکه آموزش اقشار مردمی در بخش های مختلف جامعه در رویکرد جامعه محوری پلیس نقش مهمی دارد افزود: اعتماد مردم اساس واقعی قدرت نرم پلیس در جامعه است.

وی بر اجرای برنامه های جهادی در آموزش تاکید کرد و افزود: اجرای برنامه های جهادی و آموزشی برای ارتقای امنیت در بخشهای مختلف جامعه ضروری است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز در این مراسم از ارائه آموزش های پیشگیرانه به 127 هزار نفر از اقشار مختلف در قالب نشست های آموزش همگانی خبر داد و گفت: آموزش همگانی از مقوله های بسیار مهم در پیشبرد اهداف ناجا است.

سرهنگ حسین پیوندی، تقویت نشست های آموزش حضوری و بهره گیری از فرصت مناسبت های ویژه را مهمترین برنامه های معاونت اجتماعی در سال 93 برای ارتقای سطح آگاهی های انتظامی و اجتماعی مردم عنوان کرد.

وی دانش آموزان را جامعه هدف اصلی امسال پلیس در برنامه های آموزشی خواند و گفت: سال گذشته 127 هزار نفر از اقشار مختلف از آموزش های همگانی پلیس در استان سمنان بهره مند شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، حساسیت بیش از پیش مسئولان انتظامی نسبت به مقوله مهم و اثرگزار آموزش همگانی برای تحقق پلیس جامعه محور را خواستار شد.

در این همایش تعدادی از مربیان آموزش های همگانی پلیس فعال در مراکز مختلف در زمینه ارایه آموزش های انتظامی و اجتماعی از سوی فرمانده انتظامی استان سمنان تجلیل شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا