گوناگون

توقیف خودرویی با بیش از 64 میلیون ریال خلافی در هرمزگان

81168291 5703153

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «علی مجیدزاده» روز یکشنبه در نشست ارایه عملکرد پلیس راه هرمزگان با اعلام این خبر اظهار داشت: این خودرو سواری به دلیل سرعت غیرمجاز توسط ماموران پلیس راه هرمزگان در جاده بندرعباس – میناب متوقف شده است.

وی با بیان اینکه پس از بررسی پرونده این راننده و خلافی های خودرو وی، مشخص گردید که تاکنون 64 میلیون ریال برگ خلافی برای این خودرو صادر شده، تاکید کرد: رانندگان باید توجه داشتند که پلیس راه در برخورد با کسانی که رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی نمی گیرند، بسیار قاطع و محکم است.

فرمانده پلیس راه هرمزگان از رانندگان خواست تا همواره به منظور حفظ جان خود و سایر سرنشینان خودرویشان و همچنین دیگر هموطنانمان، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را بسیار جدی بگیرند و همواره با سرعت مطمئنه رانندگی کنند که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

سرهنگ مجیدزاده در این نشست از توقیف یک دستگاه خودرو زانتیا در مسیر میناب – جاسک خبر داد و خاطرنشان شد: ماموران این حوزه استحفاظی حین کنترل محور مواصلاتی به این خودرو مشکوک و دستور توقف دادند که راننده بی توجه به فرمان پلیس ضمن رها کردن خودرو اقدام به فرار کرد.

وی افزود: راننده فراری دستگیر شد و در بازرسی از خودرو مسروقه یک کیلوگرم حشیش کشف شد.ک/3

7198/668 ** 1071

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا