گوناگون

تصادفات با خسارت پنج میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد

81168252 5703077

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈقاسم علیپورˈ افزود: اغلب سد معبر، ایجاد راه بندان و ترافیک در سطح معابر شهری هنگام وقوع تصادفات خساراتی به وجود می آید که رانندگان وسائط نقلیه هنگام وقوع تصادفات خسارتی جزئی حاضر به کنار کشیدن وسائط نقلیه خود و باز کردن معبر نیستند.

وی اظهار داشت: برابر آخرین ابلاغیه صادره، خسارت های مالی که در تصادفات خسارتی به وسایط نقلیه تا مبلغ 50 میلیون ریال وارد می شود نیازی به تنظیم کروکی نداشته و با مراجعه طرفین تصادف به شرکت های بیمه طرف قرارداد خسارت زیان دیده پرداخت خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: طبق ماده 41 قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی در تصادفاتی که فقط منجر به خسارت مالی می‎شود رانندگان مکلفند در صورت قابل انتقال بودن وسایط نقلیه با امکانات موجود، محل استقرار چرخ ها را علامت گذاری کرده و بلافاصله وسایل نقلیه خود را به منظور رفع سد معبر به کنار منتقل و سپس در صورت لازم درخواست حضور کارشناس کنند.

علیپور خاطر نشان کرد: در صورت امتناع رانندگان از سد معبر ماموران راهنمایی و رانندگی می‎توانند برابر جدول تخلفات رانندگی هر کدام از رانندگان را 300 هزار ریال اعمال قانون کنند. ک/1

7312 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا