گوناگون

جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع)در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حسنی ظهر یکشنبه، در جلسه هماهنگی سومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر(ع) افزود : در 21 خرداد ماه سالجاری در زنجان در این راستا افرادی که دارای رنج سنی 14 تا 29 سال هستند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: افرادی که که تمایل دارند در این جشنواره  شرکت کنند می توانند از طریق دستگاههای اجرایی معرفی نامه گرفته و ثبت نام کنند. 

حسنی، جوانان ایثارگر، جوان و قرآن ، جوان و ادبیات، فیلم و جوان، جوان و موسیقی، جوان و هنرهای نمایشی، خبرنگار و عکاس خبری جوان، جوان و هنرهای تجسمی، طلبه جوان، جوان و کارافرینی و جوان با توانایی‌های خاص را از مهمترین محورهای جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) عنوان کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه جوان کشاورز و روستایی ، سرباز جوان، جوان و ورزش، جوان برتر و امداد گر، جوان فعال در هئیت مذهبی از دیگر محورهای این جشنواره است افزود: جشنواره استانی حضرات علی اکبر(ع) در گام نخست به صورت شهرستانی برگزار و با توجه به ظرفیت شهرستانها تعداد محورها متغییر  است.

حسنی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید در هر محور 8 جوان برتر و هر شهرستان یک نفر را انتخاب کنند افزود:  دستگاههای اجرایی تا تاریخ 31 اردیبهشت مهر سالجاری مهلت دارند مدارک لازم را به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند تا از بین شرکت کنندگان از 50 جوان برتر تجلیل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا