گوناگون

بخشدار مرکزی شهرستان خاش معرفی و منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که به همین منظور صبح امروز با حضورفرماندار ، امام جمعه موقت و دیگر مسئولان محلی شهرستان خاش در محل فرمانداری خاش برگزار شد مجتبی شجاعی به عنوان بخشدار جدید مرکزی این شهرستان معرفی شد.

فرماندار خاش در این مراسم  استفاده و بهره گیری از نیروهای توانمند را در راستای توسعه و پیشرفت استان قابل اهمیت دانست و گفت: اولویت اصلی دولت ایجاد آرامش و امید و ساماندهی مسائل اقتصادی است.

محمد اکبر چاکرزهی با اشاره به تغییرات و جابجایی مدیران در سطح مختلف ابراز داشت: این تغییرات در راستای استفاده از توانمندی مدیران پویا  بر اساس شایسته سالاری است.

وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بر ضرورت فعالیت صادقانه دستگاه های اجرایی تأکید کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با ایثارگری های مردم  شکل گرفته است و لذا  امروز مدیران برای خدمت رسانی به مردم لازم است همان نگاه صادقانه را ادامه دهند.

چاکرزهی خدمت رسانی  و خدمتگذاری به مردم و صیانت و پاسداری از ارزش های انقلاب و نظام را سرلوحه کار مدیران عنوان کرد و از معتمدان و اقشار مختلف مردم این بخش خواست تا بخشدار جدید این شهرستان را در حل مشکلات یاری برسانند.

مردم سرمایه های نظام هستند  

بخشدار جدید مرکزی شهرستان خاش نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم سرمایه های اصلی نظام هستند ابراز داشت: با تمام وجود و با آگاهی و بصیرت در صدد برطرف شدن مطالبات مردم باید بود زیرا دشمنان نظام در هر گوشه‌ای از کشورمان در کمین هستند تا نقطه ضعفی از مسئولان گرفته و آن را گسترش دهند.

مجتبی شجاعی بیان داشت: شهرستان خاش خاستگاه حضور طوایف و قبائل مختلف است و مردم این منطقه چه در دوران انقلاب و چه بعد از انقلاب نقش مهمی در پاسداری از ارزش‌ها و باورهای اسلامی داشته و دارند.

وی یادآور شد: شهرستان خاش پتانسیل های مهمی در بخش دامداری، کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن دارد و لذا شکوفایی این استعداد ها در گرو همکاری و تعامل مردم و مسئولان است.

امام جمعه موقت شهرستان خاش نیز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان بیان داشت: سعادت و توفیق خدمت به مردم یکی از مهمترین الطاف پروردگار است که نصیب مدیران و مسئولان می شود.

حجت الاسلام جواد حسینی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها گذرا است و تنها کار برای رضایت پروردگار ماندنی است ادامه داد: هر اندازه مسئولیت ما سنگین‌تر و بالاتر باشد باید یاد و ذکر خدا را بیشتر انجام دهیم و گره‌ای از کار مردم بگشاییم.

شایان ذکر است در این مراسم  همچنین از زحمات حمید شهرکی بخشدار مرکزی سابق خاش تقدیر و مجتبی شجاعی به عنوان بخشدار جدید معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی شجاعی متولد شهرستان خاش است و پیش از این به عنوان بخشدار زراّباد در جنوب استان اشتغال به کار داشت و دو بار متوالی به عنوان بخشدار نمونه استان شناخته شده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا