گوناگون

مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر در نمايشگاه كتاب مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مسگرانی ظهر چهارشنبه با حضور در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی خطبه غدیر در ایام برگزاری شانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد خبر داد و افزود: این مسابقه با هدف آشنایی بیشتر جوانان و عموم مردم با خطبه ماندگار غدیر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر از برنامه های جنبی نمایشگاه كتاب است، اظهار کرد: این مسابقه به همت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی مشهد و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، موسسه فرهنگی قدس، اداره کل بنیاد شهید خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

مسگرانی ابراز کرد:  ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در سطح استان از جمله اهداف برگزاری این مسابقه محسوب می شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: این مسابقه به صورت کتابخوانی برگزار می شود و  سئوالات آن  از کتاب “خطبه غدیر”  گرفته شده است.

مسگرانی با بیان اینکه 12 هزار جلد کتاب خطبه غدیر برای این مسابقه آماده شده، افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به قرائت خانه های شهرداری در سطح شهر، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و نمایشگاه کتاب نسبت به تهیه کتاب و برگه مسابقه اقدام کنند.

وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه همچنین می توانند  فایل کتاب را از پایگاه اینترنتی “www.m-ketab.ir” دریافت و پاسخ نامه های خود را حداکثر تا پایان آبان ماه جاری به صورت اینترنتی به همین سایت و یا به دبیرخانه ارسال کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا