گوناگون

تصرفات اراضی ملی و مزروعی پس از شناسايي تخريب و رفع تصرف می شود

محمدرضا اخوان عبداللهیان درگفتگو با خبرنگار مهر  با بیان اینکه واحد حفاظت از اراضی ملی برای پیشگیری از تخلفات قانونی و سوءاستفاده سودجویان و جلوگیری از خسارت به اموال بیت المال به صورت مستمر فعالیت دارد، افزود: باتوجه تغییر کاربری های اراضی مزروعی و ساخت باغ ویلاهای غیر مجاز در اراضی ملی با انجام مذاکرات با دادگستری خراسان رضوی و دستور دادستان استان مقرر شد از این پس همه تصرفات كشاورزی در مرحله اولیه، پس از شناسایی تخریب و رفع تصرف شود.

مدیر كل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از اراضی ملی در جامعه گفت: اراضی ملی از اموال عمومی و متعلق به یکایک شهروندان است.

اخوان عبداللهیان عنوان كرد: افرادی كه قصد خرید ملك درحوزه شهرستان ها را دارند حتما مدارك مستند و مستدلی از مالك زمین مطالبه و از مالكیت زمین مورد نظر مطمئن شوند.

وی با تاكید بر توجه به اسناد زمین قبل از معاملات ملكی از خریداران باغ ویلاها خواست، از خرید زمین های کشاورزی بدون سند خودداری کنند.

خلع ید 6 هزار مترمربع از اراضی ملی

مدیر كل راه وشهرسازی خراسان رضوی تصریح كرد: اخیرا گشت، كنترل و پیگیری های مستمر كارشناسان واحد حفاظت اراضی این اداره در شهرستان كاشمر در راستای حفظ و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی، به رفع تصرف و خلع ید 6 هزار متر مربع از این اراضی منجر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا