گوناگون

تیم ووشو شهریار نماینده ایران در مسابقات چین/ رکورد جهانی روپایی روی تردمیل در شهریار ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دهمین دوره مسابقات بین المللی ووشو شائولین در کشور چین برگزار می شود که تیم ووشو شهرستان شهریار متشکل از حسن محمدی، متین ستارزاده و رضا جعفری به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت.

حسن محمدی مربی تیم اعزامی به این دوره از مسابقات ضمن قدر دانی از حمایت های مسئولین شهرستانی ابراز امیداوری کرد که تیم اعزامی با کسب عناوین مطلوب و درخور شان به کشور بازگردد.

رکورد روپایی بر روی تردمیل برای اولین بار در جهان توسط حب درویش ثبت شد

بار دیگر مهدی حب درویش اقدام به ثبت رکورد روپایی کرد اما اینبار بروی تردمیل!

این برنامه برای اولین بار در دنیا انجام شدحب درویش رکورد خود را با زمان یک دقیقه روی تردمیل در حال حرکت با سرعت 5.2 کیلومتر با تعداد 133 روپایی، همچنین تعداد شش هزار و 479 عدد روپایی طی یک ساعت به ثبت رساند.

مراسم ثبت رکورد با حضور شبکه binsport شبکه سراسری، شبکه سوم سیما و برنامه نود صورت گرفت و مناف هاشمی از معاونین وزیر ورزش نیز ناظر ثبت این رکورد بود.

تیم کشتی آزاد جوانان استان تهران با قهرمانی یونس امامی نایب قهرمان کشور شد

یونس امامی در وزن 55 کیلوگرم و امیر حسین لرستانی در 74 کیلوگرم مدال طلا را به گردن آویختند، مهرداد بهرامی در 60 کیلوگرم و محمد امیری در وزن 66 کیلوگرم به مدال نقره و محمد رضا کریمی در 84 کیلوگرم و حسین شهبازی در 96 کیلوگرم نیز به مدال برنز دست یافتند.

تیم کشتی آزاد جوانان استان تهران  به لحاظ امتیازی با تیم استان مازندران برابر بود اما به دلیل مرغوبیت مدال مازندرانی ها در مکان دوم قرار گرفت، این در حالی است که آزادکاران جوان استان تهران سال گذشته با اختلاف هشت امتیاز نسبت به مازندران دوم شدند.

در این دوره از مسابقات حسین شهبازی در نهایت به مدال برنز دست یافت، همچنین از تیم توابع استان تهران علی فاتحی در 50 کیلو مدال نقره و مصطفی ابراهیمی در 60 کیلو مدال برنز را به دست آوردند.

کشتی گیران و مربیان استان تهران صاحب شناسنامه مجازی می شوند

دبیر هیئت کشتی استان تهران از طرح ایجاد شناسنامه مجازی برای تمامی کشتی گیران و مربیان کشتی استان تهران خبر داد و گفت: در حال ایجاد سامانه جامعی در فضای مجازی هستیم تا تمامی اطلاعات کشتی گیران و مربیان شامل اطلاعات فردی، سابقه فعالیت در کشتی، مقام و عناوین کسب شده، مدارج تحصیلی و… را به صورت کامل و نظام مند ثبت کنیم.

سعید رمضان زرندی با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در کشتی کشور اجرا خواهد شد، تصریح کرد: شناسنامه مجازی در پویایی کشتی استان تهران تاثیر بسیار زیادی دارد و موجب تهیه اطلاعات کاملی خواهد شد که می تواند به عنوان یک منبع ارزشمند در فضای مجازی ذخیره و ماندگار شود.

وی افزود: ایجاد شناسنامه مجازی به تصمیم گیری ها و برنامه ریزی کلان هیئت کشتی استان تهران سرعت خواهد بخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا