گوناگون

بخش‌نامه سازمان ليگ به مناسبت ماه رمضان

به نقل از سايت سازمان ليگ، در بخشنامه مهدي تاج به مديران باشگاه ها آمده است:در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه خودسازي و دوري از گناهان، ماه بندگي خداوند سبحان و بهار قرآن قرار داريم. امروز در دنيا و حوزه اسلامي، اسلام و مسلمين را با رمضان و روزه داري آن مي شناسند.

در همين راستا و بهره گيري از ايام پرفضيلت و با ارزش ماه ميهماني خداوند، شايسته است مقرر فرماييد نسبت به موارد زير هماهنگي و اقدام لازم انجام شود.

1-تشکيل ستاد « بزرگداشت رمضان» به منظور تکريم و تعظيم اين ماه خدا با مسئوليت روابط عمومي و کميته فرهنگي آن باشگاه به منظور پيگيري برنامه ها و فعاليت ها و ارائه گزارش به سازمان ليگ فوتبال ايران

2-برنامه ريزي براي اقامه نماز جماعت در محل باشگاه با حضور کارمندان

3-برگزاري جلسات آموزشي و توجيهي ويژه بازيکنان، کادر فني، سرپرستي و پزشکي تيم هاي فوتبال، قدرداني از بازيکنان با اخلاق، تهيه بسته هاي فرهنگي (هديه فرهنگي ويژه رمضان و قرآن) از جمله اقدامات پسنديده و درخور تحسين است که اجر و پاداش مخصوص آن در پيشگاه پروردگار محفوظ است.

4- به حرمت تکريم و تعظيم شعائر الهي در طول روز تمرينات تيم ها برگزار نشود و در صورت ضرورت تمرينات ساعتي قبل از افطار پيش بيني و به افطار ختم شود و با افرارد روزه دار همراهي و همکاري لازم مبذول شود.

5-حرمت و عظمت اين ماه خاص براي بازيکنان و مربيان خارجي غير مسلمان تبيين و توضيح داده شود و بازيکنان و مربيان مسافر کاملا توجيه شوند و از روزه خواري اجتناب کنند.

6-چنانچه افراد به هر دليل موجه از روزه داشتن معذور باشند، از روزه خواري علني اجتناب شود، خواهشمند است تا قبل از ماه مبارک رمضان جلسه توجيهي با حضور مدير عامل باشگاه، مسئول گروه فوتبال، مربيان، بازيکنان، گروه پزشکي و سرپرستي تيم هاي فوتبال باشگاه ها برگزار و نتيجه اقدام تا 7 تير به بخش فرهنگي سازمان ليگ اعلام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا