گوناگون

بدبینی ها نسبت به سرمایه گذاری ها در استان اردبیل اصلاح می شود

81212638 5780757

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل ، مجید خدابخش در نشست بررسی فرصت های توسعه سرمایه گذاری ارشق مشگین شهر در تهران افزود: برای تحقق سرمایه گذاری های مطمئن در تمام مراحل انجام کار در کنار سرمایه گذاران واقعی خواهیم بود.

وی گفت: کمک به تسهیل کار سرمایه گذاران با حذف بروکراسی های اداری ، مساعدت به پرداخت تسهیلات بانکی و مواردی از این قبیل از جمله اقدامات استانداری اردبیل برای شتاب بخشی به فعالیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ارشق خواهد بود.

وی با اشاره به اخذ موافقت دولت برای راه اندازی منطقه آزاد تجاری در استان اظهار کرد:امیدواریم با تحقق عملی این مهم گشایش جدیدی در مسیر توسعه اقتصادی استان و از جمله منطقه ارشق ایجاد شود.

استاندار اردبیل ارشقی های مقیم تهران را به مشارکت در توسعه ارشق فراخواند و گفت: سیستم بانکی باید اصلاح شده و همه در قبال سرمایه گذار خیرخواه و مثبت اندیش باشند.

وی افزود: بازار مصرف 400 میلیون نفری کشورهای همسایه در اطراف مرزهای استان فرصت بی نظیری برای سرمایه گذاری های مختلف در منطقه ما است.

خدابخش همچنین به مطالبه برخی سرمایه گذاران برای راه اندازی گمرک در قانلی بلاغ مشکین شهر اشاره کرد و گفت: تحقق این امر به میزان تمایل و آمادگی کشور همسایه نیز بستگی دارد لیکن این پیشنهاد را تا حد امکان پیگیری خواهیم کرد.

در این همایش نماینده حوزه انتخابیه مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه و بخشدار ارشق ، برخی از چهره های دانشگاهی و حدود یکصد نفر از صاحبان صنایع و سرمایه گذاران بخش خصوصی شرکت داشتند.

8123/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا