گوناگون

برانکو، اولویت اول تراکتور؛ البته با اما و اگر!

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، باشگاه تراکتورسازی تبریز از برانکو ایوانکوویچ به عنوان اولویت اول خود برای سرمربیگری فصل آینده پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سایت رسمی این باشگاه در این باره نوشت: اولویت اول تراکتورسازی، برانکو ایوانکویچ است که فوتبال ایران را خوب می شناسد و آن را دنبال می کند و در پی صحبت های بعمل آمده، نامبرده علاقه خود را نسبت به تراکتور اظهار داشته و آماده ی آمدن به تبریز است.

البته مشکلی سر راه حضور برانکو بر روی نیمکت تراکتورسازی وجود دارد و آن هم، بدهی مالیاتی 450 میلیون تومانی فدراسیون فوتبال به دارایی بابت مربیگری وی در تیم ملی فوتبال ایران است و در صورت عدم پرداخت این مبلغ به دارایی، این مرد کروات نمی تواند در ایران مربیگری کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با پیشنهاد طرحی اعلام کرد که این مبلغ توسط باشگاه تراکتورسازی به دارایی پرداخت شود و فدراسیون نیز تعهد کند که این مبلغ را در طول فصل به باشگاه پرداخت کند.

اگر فدراسیون طرح مدیرعامل تراکتورسازی را قبول کند، باشگاه با این سرمربی قرارداد خود را نهایی خواهد کرد و در غیر اینصورت باشگاه بدون فوت وقت به سراغ گزینه های بعدی خود خواهد رفت که مربیانی سرشناس و رزومه داری هستند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا