گوناگون

براي استقبال از تيم ملي هيچ برنامه‌ ويژه‌اي نداريم

عباس ترابيان که هم اکنون در کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال فدراسيون فوتبال فعاليت مي‌کند در مورد اينکه پس از حضور تيم ملي در تهران مراسم خاصي برگزار خواهد شد، گفت: تيم ملي بامداد شنبه به تهران مي‌رسد، مي‌خواستيم برنامه‌ ويژه‌اي تدارک ببينيم اما فرودگاه امام خميني (ره) آمادگي اين کار را نداشت، به خاطر همين فقط تعدادي از مسئولان به استقبال تيم ملي مي‌روند.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: نمي‌توانيم در فرودگاه برنامه عمومي داشته باشيم. اين مسئله به شکست تيم ملي مقابل بوسني ارتباطي ندارد چون فدراسيون به تنهايي تصميم گيرنده نيست. در مجموع بايد بگويم براي استقبال از تيم ملي هيچ برنامه ويژه‌اي نداريم.

ترابيان تصريح کرد: ترتيب دادن مراسم استقبال پيشنهادي از سوي من بود اما آقاي آيت‌اللهي بيشتر در جريان اين مسئله هستند.

رئيس پيشين کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال در خصوص اينکه فکر مي‌کند کارلوس کي‌روش در تيم ملي خواهد ماند، اظهار داشت: کي‌روش براي تيم ملي زحمت فراواني کشيده و اگر الان پيشرفت فني را مشاهده مي‌کنيم فقط به خاطر حضور کي‌روش بوده است اما براي امضاي قرارداد جديد بايد کي‌روش به ايران بيايد و با حضور کفاشيان در مورد قرارداد جديد صحبت کرد. کي‌روش مربي بزرگي است و تيم ملي ما هم تيم معمولي نيست و نشان داديم که مدعي اصلي کسب عنوان قهرماني آسيا هستيم.

وي ادامه داد: علاقه‌مند هستيم قرارداد کارلوس کي‌روش تمديد شود تا اهدافمان به نتيجه برسد اما امضاي قرارداد اول با کي‌روش نزديک يک سال زمان برد و خودم به شخصه چهار سفر به امارات، قطر، پرتغال و آلمان داشتم تا توانستيم به نتيجه برسيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا