گوناگون

برای گسترش امنیت غذایی درمناطق محروم کشور بیش از 900میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است

81156052 5681089

ˈ پرویز زارعیˈ روز چهارشنبه در حاشیه نشستی با برگزار کنندگان سومین کنفرانس ملی مددکاری اجتماعی ایران در محل دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا، افزود: در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز طرحهای حمایت از امنیت غذایی افراد تحت پوشش ، حدود 80 درصد به اعتبار موجود این طرح در سراسر کشور اضافه خواهد شد.

وی اظهارداشت : 54 هزار کودک در مناطق محروم کشور تحت پوشش سبد کالای خاص قرار داشتند که در سالجاری این رقم به 63 هزار نفر افزایش می یابد.

وی گفت: هنور 112هزار کودک در مناطق کمتر توسعه یافته کشور پشت نوبت دریافت سبد کالای حمایتی قرار دارند که در صورت اجرا شدن کامل مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و تخصیص اعتبار، همه آنها تحت پوشش قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: برای گسترش امنیت غذایی کودکان، پنج هزار و 200 ˈ روستا مهد ˈ با جمعیت بیش از 112 هزار نفر تحت پوشش یک وعده غذای گرم قرار دارند که در صورت تامین اعتبار از محل فاز دوم هدفمندی یارانه ها 50 هزار کودک دیگر به این آمار اضافه می شوند.

زارعی گفت: بنیاد علوی نیز 15 هزار مادر باردار را در سراسر کشور تحت پوشش ماهیانه یک سبد کالا خاص قرارداده است و امسال با حمایت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، چهار هزار 200 نفر دیگر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

سومین کنفرانس ملی مددکاری جتماعی ایران شهریور ماه سال جاری در گناباد برگزار خواهد شد.

514/659 ** 1552

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا