گوناگون

بزرگترین مدرسه خیرساز استان فارس به بهره برداری رسید

81155955 5680977

به گزارش ایرنا، این مدرسه را بنیاد فرهنگی دکترعباس مصلی نژاد در فضایی به وسعت چهار هزار و 600 مترمربع و زیربنای سه هزار و 250 مترمربع در بلوار مدرس شیراز ساخته است.

ساخت این مرکز آموزشی که 18 کلاس درس، سالن آزمایشگاه، سالن ورزشی و خانه کارمندی را شامل می شود، بهمن ماه 91 شروع شد و با صرف هزینه 25 میلیارد ریال ساخته شد.

استاندار فارس در آیین بهره برداری از این واحد آموزشی گفت: وقف و مدرسه سازی مصادق بارز عمل صالح است که منافع آن به عموم جامعه می رسد و انسان خیر در دنیا و آخرت از برکات آن بهره مند می شود.

سید محمد احمدی درباره خیر بانی این مدرسه گفت: آقای دکتر مصلی نژاد فعالیت های نیکوکارانه بزرگی در جای جای کشور انجام داده است و ساخت این آموزشگاه نخستین اقدام بزرگ وی در استان فارس است.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان کرد: این خیر نیکوکار طرح خدماتی مناسبی برای بازنشستگان آموزش و پرورش به مبلغ 25 میلیارد تومان در دست اقدام دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس در ادامه اظهارکرد: مجمع خیرین اشتغال را به منظور بهره گیری از همکاری خیرین در جهت ایجاد اشتغال در استان راه اندازی خواهیم کرد.

دکتر عباس مصلی نژاد خیر و بانی ساخت این واحد آموزشی نیز با تشکر از برگزارکنندگان مراسم اظهار کرد: ساخت مدرسه برای تمام مقاطع مختلف، دانشگاه، فرهنگ سرا و سایر فضاهای آموزش عمومی برای جوانان و نوجوانان در راستای رسیدن به دیدگاه متعالی و فراهم شدن زمینه برای رسیدن افراد به حقوقشان لازم و ضروری است.

بنا بر اعلام اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس فارس، این واحد آموزشی بزرگترین مدرسه خیرساز در 10 سال اخیر در این استان محسوب می شود. ک/2

2026/ 667 ** 1552

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا