گوناگون

برخورد قاطع با هنجارشنکان دریا و سواحل صورت می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود جعفری نسب بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه  سومین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، اخلاقی و انظباط ترافیکی استان در شهرستان بابلسر با اشاره به اجرای این طرح در تمام شهرهای استان برخورد جدی با مواد فروشان خرد و معتادین پر خطر را مهمترین  برنامه های پلیس استان در سالجاری اعلام کرد.

وی با اشاره به تعامل و همکاري نزديک دستگاه قضائي با پليس از عزم جدي اين دو دستگاه در مقابله با قاچاق مواد مخدر و خرده فروشان خبر داد و افزود: اولویت اصلی امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر است و تمام سعی خود را بر این گذاشته‌ایم تا هم با خرده فروشان  و هم باندهای کوچک و بزرگ توزیع و فروش مواد مخدر را جمع‌آوری کنیم.

وی هشدار داد: اغلب مواد فروشان در سطح استان  توسط تیم های پلیس مواد مخدر شناسایي شده و اقدامات لازم در جهت دستگيري و مجازات آنان در دستور کار پليس و دستگاه قضائي قرار دارد.

فرمانده انتظامي استان مازندران درباره برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به عنوان یکی از دغدغه های مردم نیز گفت: با ابلاغ فرمانده ناجا، بستر برخورد با خرده فروشان مواد مخدر فراهم شده البته مجموعه دستگاهها باید با پلیس همکاری کنند تا در این زمینه نقش موثری داشته باشیم اما پلیس پاکسازی محلات را از حضور خرده فروشان در اولویت کار خود قرار داده است.

این مسئول  همچنین با هشدار به مجرمان گفت: برنامه های مهمی در راستای مقابله با سارقان در دستور کار داریم و با همکاری دستگاه قضا با مجرمان به شدت برخورد می شود.

سردار جعفری نسب با هشدار به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی از برخورد جدی پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله حمل حیوانات و سگ‌گردانی، بدپوششی و عدم ‌رعایت شئون اسلامی در سواحل خبر داد و با بیان اینکه  در بحث سالم‌سازی دریا، در مباحث مربوط به عفاف و حجاب، ناامنی، مزاحمت برای نوامیس در سطح دریا و ساحل با متخلفان برخورد قانونی می شود .

وی تاکید کرد: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي با رانندگان هنجارشکن  نیز برابر ضوابط و مقررات قانوني و داخلي نيروي انتظامي برخورد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان يا سرنشينان خودروهايي که با بدحجابي يا رعايت نکردن شئون اسلامي و اجتماعي نسبت به هنجارشکني در استان مازندران اقدام کنند، تحت پيگرد قانوني قرار خواهند گرفت .

فرمانده انتظامي استان مازندران  یادآورشد: پیش از این هم سردار اسماعیل احمدی مقدم اعلام کرده بود که مطابق قانون حمل سگ و حیوانات به طور کلی باید دارای ضوابط خاص باشد و برای این موضوع از خودروهای مخصوص استفاده شود، چون ما جامعه اسلامی هستیم و سگ نیز حیوانی نجس است که نباید در معابر وجود داشته باشد. بنابراین پلیس با کسانی که اقدام به حمل سگ در معابر عمومی کنند، برخورد خواهد کرد و هماهنگی های نیروی انتظامی تهران بزرگ نیز در این باره صورت گرفته است.

با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، اخلاقی در بابلسر 38 کیلو انواع مواد مخدر کشف و 35 نفر از این خرده فروشان مواد  دستگیر شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا