گوناگون

برخورد مرگبار زنجیره‌ای خودروهای دو کاروان عروسی

فرمانده پلیس‌راه استان زنجان گفت: حادثه برخورد زنجیره‌ای دو کاروان عروسی در ابتدای جاده زنجان به میانه، مرگ یکی از همراهان کاروان عروسی را به همراه داشت.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، اظهار کرد: این حادثه رأس ساعت 2 صبح در محور زنجان به میانه به‌وقوع پیوست که در ابتدا دو خودرو پراید و پژو 405 در لاین دو با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: پس از توقف این دو خودرو، راننده یک دستگاه خودرو زانیا بی‌توجه به جلو با سرعت بالا به ماشین‌های متوقف شده برخورد و هر سه واژگون شدند. برخورد این سه دستگاه عاملی برای تصادف چندین خودرو دیگر شد. در این سانحه که براثر غفلت و هیجان کاذب به‌وقوع پیوست 10 نفر مصدوم شدند و یک جوان جان خود را از دست داد.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه کاروان‌های عروسی نباید وارد اتوبان‌ها و جاده‌های اصلی شوند، افزود: متاسفانه این رسم غلط در برخی موارد باعث بروز حوادث تلخی می‌شود که مسبب آن افراد حاضر در کاروان‌های عروسی هستند و نباید کسی را نیز در این رابطه مقصر بدانند.

این مسوول با درخواست از شهروندان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، افزود: یک لحظه غفلت باعث شد عروسی به عزا تبدیل شود و این موضوع به‌ هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، چراکه می‌شد با مدیریت شرایط، روز به ‌یادماندنی را برای عروس و داماد رقم زد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا