گوناگون

برخي دوست نداشتند پيکان به ليگ برتر بيايد

جهانگير عسگري ابتدا در خصوص صعود تيمش به ليگ برتر گفت: ما سختي‌هاي زيادي کشيديم و به ليگ برتر صعود کرديم. با اين حال معتقدم پيکان از لحاظ فني مستحق اين بود که به صورت مستقيم به ليگ برتر صعود کند.

به نقل از تسنيم، وي افزود: در بازي‌هاي پلي‌آف چهار فينال سخت در پيش داشتيم که خوشبختانه از اين بازي‌ها سربلند بيرون آمديم. شکست دادن فجر هم کار آساني نبود و تيم ما کار بزرگي انجام داد.

عسگري در مورد حرف و حديث‌هايي که بعد از بازي رفت مبني بر تماس با مدافع فجر مطرح شد، گفت: من نمي‌‌دانم فجري‌ها چطور به خودشان اجازه دادند و اين شايعات را درست کردند. پس از تساوي در بازي رفت فجري‌ها مي‌‌دانستند که در تهران به هيچ عنوان نمي‌‌توانند پيکان را شکست دهند و شانسي ندارند، به همين دليل اين کارها را انجام دادند. دوست ندارم وارد جزئيات شوم ولي بايد اين را بگويم که برخي افراد دوست نداشتند پيکان به ليگ برتر برگردد.

وي که در آخرين بازي تيمش يک پاس گل باارزش داد، در مورد وضعيتش براي فصل بعد گفت: فعلاً که مي‌‌خواهم استراحت کنم و هنوز تصميمي نگرفته‌ام. البته بايد به اين نکته اشاره کنم که کار کردن با فرهاد کاظمي باعث افتخار من است و اگر او مرا بخواهد حاضرم باز هم براي پيکان بازي کنم. فعلاً که چيزي معلوم نيست و بايد ببينيم کاظمي و باشگاه براي سال آينده چه تصميماتي خواهند گرفت.

مهاجم تيم فوتبال پيکان در پايان خاطرنشان کرد: من از کار کردن با کاظمي چيزهاي زيادي ياد گرفتم و بايد بگويم که او فوتبالم را عوض کرد. ما در نيم فصل اول نتايج بدي گرفتيم ولي کاظمي در نيم فصل دوم بسيار خوب روي شرايط روحي و رواني بازيکنان کار کرد و نتيجه‌اش را ديديم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا