گوناگون

برخی از روستاهای هرمزگان مشکل دسترسی به راه دارند

81165707 5698398

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: نمونه آن روستای کوشای احمدی از توابع حاجی آباد بواسطه نداشتن راه مناسب می توان بشاگرد دوم در هرمزگان نام گذاشت.

وی ادامه داد: مدیران باید به این منطقه رفته و وضعیت نامناسب راه دسترسی آنرا با چشم ببینند تا بیشتر با گوشه ای از مشکل های مردم منطقه کوشا احمدی آشنا شوند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگار اظهارداشت:اگر مدیران و مسوولان نگران مهاجرت روستاییان به شهرها و نگران مشکلات فرهنگی و اجتماعی آن هستند کمی به این مشکلات توجه کنند.

آیت الله نعیم آبادی ،اشتغال یکی از مسائل پیش روی جوانان این استان دانست ویاد آور شد:جوان این زمینه مقصرنیست بلکه متولیان آموزش و تعلیم و تربیت دراین باره کوتاهی کرده اند.

وی بیان کرد: ابتدا پدران با گفتن جمله که ˈاگر می خواهی مانند من دستت تاول نزند برو درس بخوان تا پشت میز بشینیˈ و سپس دانشگاه ها با تبیین نکردن رابطه صحیح دانش و اشتغال بیشترین تاثیر را در این مساله داشته اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه تشویق فرزندان جامعه برای تحصیل کار صحیح است، تصریح کرد: تحصیل دانش آموزان و دانشجویان باید در جهت استفاده از علم در افزایش بهره وری و تولید ثروت باشد واگر همه بخواهند پشت میز بشینند باید اسم ایران را به میزستان تغییر دهیم.

آیت الله نعیم آبادی دربخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: نباید قشم ، کیش و در آینده جاسک را به عنوان تنها مناطق مناسب برای گردشگری دانست در حالی که استان دارای مناطق متعدد و بسیار مناسب دیگری برای رونق بیشتر این صنعت می باشد.

آیت الله نعیم آبادی یادآور شد: روستای سیخوران سیاهو بندرعباس یکی از نقاط بسیار مناسب برای گردشگری است اما این روستا مکان مذهبی مناسبی نداشته و سرویس بهداشتی مناسبی ندارد.ک/3

814/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا