گوناگون

برخی به دنبال بر هم زدن امنیت روانی البرز هستند/ مسئولان امنیتی و دادستان رسیدگی کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به قرآن و روایات هدف از تشکیل حکومت اسلامی رشد و به کمال رسیدن انسان و گسترش اخلاق در جامعه است.

حسینی همدانی گفت: بعثت رسول اکرم (ص) یکی از دکترین های جمهوری اسلامی است و باید گفت آیا جامعه امروزی ایران به سمت اسلامی شدن حرکت می کند و در آن کم فروشی، گرانفروشی نمی شود؟

وی افزود: در قرآن کریم بر پرهیز از کم فروشی و گرانفروشی تاکید فراوان شده است و کم فروشی از مصادیق حق الناس است.

مسئولان با خروج زندان ها از البرز مشکلات اجتماعی را کاهش دهند

نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر، تصریح کرد: در سوم خرداد سال 61 دست خدا نمایان شد و رزمندگان ضربه ای سنگین به دشمنان وارد کردند.

این مسئول با اشاره به مشکلات اجتماعی حال حاضر استان البرز، یادآور شد: استان البرز دارای 4 زندان است که 2 زندان آن میزبان زندانیان سایر استان های کشور است و وجود این زندان ها مشکلات اجتماعی بزرگی را برای مردم البرز به وجود آورده است.

حسینی همدانی بیان کرد: از مسئولان استانی و کشوری می خواهیم تا برای خروج این زندان ها از استان البرز و به تبع آن کاهش مشکلات اجتماعی در این استان اقدام و حرکتی جدی کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری وظیفه مسئولان این است که رهنمودها و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب را برای آینده بهتر کشور جدی بگیرند.

وی افزود: بخشی از سیاست های کلی جمعیت با اجرای طرح های ازدواج آسان و کاهش مهریه محقق می شود که این امر توجه و درایت بیش از پیش خانواده ها را می طلبد.
 

هیچ کس حق ندارد دیگری را تضعیف کند

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود با گفتن تسلیت درگذشت پهلوان علیرضا سلیمانی اظهار داشت: این پهلوان نامدار داری اخلاق پسندیده بود و در برهه ای از زمان برای ایران افتخارات بسیاری را کسب کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با شروع فصل گرما مسئولین باید در امر به معروف و نهی از منکر و مسئله عفاف و حجاب تاکید بیشتری داشته باشند و تذکر زبانی نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.

خطیب این هفته نماز جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: برخی به دنبال بر هم زدن امنیت روانی در استان هستند و لازم است مسئولان امنیتی و دادستان به این مسائل رسیدگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه باید مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) را در گفتار و رفتار الگوی خود قرار دهیم تاکید کرد: هیچ کسی حق ندارد دیگری را تضعیف کند برای مردم از سوی یک سایت مجازی پیامکی انتشار می یابد، امنیت روانی مردم را بر هم می زنند، مسئولان امنیتی و دادستان استان کجا هستند؟

حسینی همدانی در پایان تاکید کرد: نمی توان پذیرفت افرادی در استان البرز هر جوری که می خواهند عمل کنند، باید پاسخگوی اعمالشان باشند و دستگاه قضایی باید وارد عمل شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا