گوناگون

برخی معلمان عسلویه امسال هنوز سر کلاس حاضر نشده‌اند/ لزوم نظارت بر آموزش و پرورش عسلویه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: در روز عید غدیر حضرت آقا با دعوت مسلمانان به وحدت از نقشه های آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی از به وجود آوردن گروه هایی مثل داعش و القاعده و ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.

امام جمعه عسلویه افزود: شیعه و سنی باید آگاه باشند اینها می‌خواهند نیروهای مسلمانان صرف ضربه زدن و تخریب یکدیگر دعوا های درونی شوند چیزی که دشمن خود برای آن برنامه ریزی می کند اختلاف بین مسلمانان است.

وی ادامه داد: تا زمانی که ملل اسلامی متوجه راهکارها و ارشادات مقام معظم رهبری باشند اختلاف پیش نمی آید و دشمن شکست میخورد درشهرستان ما باید با حفظ برادری ومودت مواظب نقشه های دشمن باشیم حساب برادران اهل سنت از وهابیون خبیث و ملعون جداست.

هاشمی‌نژاد گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش در پیش هست موضوع ورزش از سفارشات بزرگان دینی ماست پیامبر فرمود به فرزندان خود شنا تیراندازی و اسب سواری بیاموزید ورزش تجدید قوای روحی و جسمی هست که هم سلامت ما کمک میکند وهم درجنگ و دفاع به درد ما می‌خورد.

وی با گرامیداشت روز مباهله، افزود: در مباهله حقانیت دین اسلام ثابت شد دشمنان پیامبر از مباهله منصرف شدند پیامبر فرمود اگربا من و اهل بیتم مباهله میکردند مثل خوک می شدند.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان ساخت: خانواده ها را سفارش می‌کنم مراقب سلامت خانواده خود باشند و نظارت بر رفتار فرزندان داشته باشند و آنان را در سنین پایین با وظایف دینی آشنا کنند و فرزندان و والدین به حقوق متقابل یکدیگر آشنا شوند و آن را مراعات کنند.

وی گفت: این هفته ریاست آموزش و پرورش معارفه شد و لازم می‌دانم از زحمات چندساله آقای احمدی رییس سابق تشکر کنم و برای ایشان آرزوی شفای عاجل دارم از زحمات آقای شریف نژاد سرپرست هم قدر دانی میکنم دراین مدت کوتاه زحمات زیادی کشیدند و ‌وظایف خود را به خوبی انجام دادند.

 هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه لازم است نظارت بیشتری بر کار معلمان داشته باشند، بیان داشت: متاسفانه بعضی از معلمان سر کار حاضر نمی شوند یا با تاخیر حاضر می شوند.

وی گفت:  گزارش می‌شود بعضی از معلمان یک ماه ازسال تحصیلی گذشته هنوز سر کار نیامده اند نظارت کنند این مشکل رفع شود مشکلات معلمان مثل مسکن ایاب و ذهاب در شهرستان ما زیاد هست همه کمک کنند این مشکلات هم رفع شود و شاهد شکوفایی آموزش وپرورش باشیم.

لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در جم

امام جمعه جم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جم با تقدیر از برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت و روز غدیر، اظهار داشت: در روز مباهله نیز جایگاه رفیع اهل بیت(ع) و به ویژه امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) مشخص شد و در این روز حقانیت اسلام و مسلمین نیز به اثبات رسید.

حجت‌الاسلام محمد گنجی با اشاره به سالروز نزول آیه تطهیر خاطرنشان ساخت: این آیه اهمیت زیادی در اثبات حقانیت اهل بیت(ع) دارد و همه باید گسترش فرهنگ غنی قرآنی اهتمام ورزیم.

وی بر لزوم توسعه ورزش در سطح جامعه تاکید کرد و خاطرنشان ساخت:  اسلام به ورزش اهمیت زیادی می‌دهد و تاکید پزشکان و دانشمندان نیز بر انجام ورزش است و افزایش امکانات ورزشی در شهرستان جم و توسعه زیرساخت‌های ورزشی باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

امام جمعه جم با اشاره به سالروز شهادت مصطفی خمینی بیان کرد: شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی در اول آبان 56 به شهادت رسید و پیام امام (ره) به مناسبت شهادت ایشان، نشانه ایمان بالای امام خمینی(ره) است.

وی در ادامه با بیان اینکه  دولت در مذاکرات با 1+5 به دنبال شکست در مذاکرات نیست، ولی رسیدن به توافق به هر قیمتی را نمی‌پذیرد و زیر بار حرف زور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا