گوناگون

برخی گونه های در خطر انقراض در کشور بیمه می شوند

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، «بیژن صادق»عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی تنوع زیستی و تقدیر از عوامل مجموعه تلویزیونی پایتخت3 افزود:بیمه دانا یوزپلنگ ایرانی را بیمه کرده است.

وی افزود:براساس این بیمه نامه پنج قلاده یوزپلنگ را هرکدام به مبلغ 50 میلیون تومان بیمه شده اندکه اگر براثر حوادث طبیعی صدمه ببینند براساس این بیمه جبران خسارت خواهد شد.

صادق ادامه داد:همچنین بیمه دانا به عنوان حافظ یوزپلنگ و حامی فرهنگی از نماد یوزپلنگ ایرانی در جام جهانی حمایت می کند.

مدیرعامل بیمه دانا ادامه داد:محیط بانانی که درمناطق حفاظت شده زیستگاه یوزپلنگ ایرانی فعالیت می کنند نیز توسط بیمه دانا، بیمه تکمیلی درمان، حوادث گروهی، آتش سوزی ایستگاه های محیط بانی و شخص ثالث بیمه می شوند.

در پایان مراسم از عاملان و بازیگران سریال پایتخت سه تقدیر شد همچنین از توپ فوتبال منقش به 32 گونه در معرض خطر انقراض در 32 کشور شرکت کننده در جام جهانی نیز رونمایی شد.

32 کشوری که در جام جهانی 2014 برزیل شرکت می کنند هر کدام یک گونه در معرض خطر انقراض را به عنوان نماد انتخاب کرده و در این بازی ها به جهانیان معرفی می کنند.

از این رو این 32 گونه در معرض خطر انقراض بر روی توپ فوتبال جام جهانی توسط دوستداران محیط زیست در ایران به تصویر کشیده شده اند.

علمی(3)**9014**م.ب**1856

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا