گوناگون

بررسي برنامه‌هاي دايي از سوي رحيمي

حميد استيلي در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس افزود: هيات مديره براي اين که بتواند در اسرع وقت به مسائل باشگاه رسيدگي و وضعيت را در حوزه‌هاي مختلف روشن کند، در نظر دارد در اين مدت جلسات متعددي را داشته باشد که بر اساس نيازها تشکيل خواهد شد.

وي درباره رسيدگي به وضعيت تيم در نشست هيات مديره ادامه داد: در آخرين جلسه‌اي که داشتيم بنابر تصويب هيات مديره از آقاي عليرضا رحيمي درخواست شد در جلساتي که با آقاي علي دايي خواهند داشت، برنامه‌هاي تيم اعم از وضعيت کادر فني، بازيکنان و برنامه‌هاي آماده‌سازي را بررسي کنند تا پس از جمع‌بندي در هيات مديره مطرح شده و اقدامات لازم صورت بگيرد.

پيشکسوت پرسپوليس درباره موضوع خصوصي‌سازي هم اشاره کرد: مجموعه باشگاه و هيات مديره در تلاش است تا پرسپوليس را در تمام حوزه‌ها به بهترين شکل پيش ببرد. فراهم آوردن شرايط لازم براي موفقيت‌هاي فني در آسيا و کسب جام داخلي از يک سو و آماده‌سازي باشگاه در مسير خصوصي‌سازي از سوي ديگر در برنامه‌ها قرار دارد و با وجود آنکه زمان کم است، سعي مي‌کنيم شرايط لازم را فراهم بياوريم.

استيلي در پايان درباره احتمال ادامه حضورش در آکادمي همزمان با فعاليت در هيات مديره گفت: در حال حاضر حل مسائل تيم در اولويت برنامه‌ها قرار دارد و به طور قطع روي فوتبال پايه نيز حساس خواهم بود اما احتمالا مسئوليت اين تيم‌ها و آکادمي بر عهده فرد ديگري خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا