گوناگون

کرماني مقدم: ياوري فرافکني مي‌کند

در کنفرانس خبري قبل از ديدار فجر شيراز و پيکان تهران فرهاد کاظمي شرکت نکرد اما دستيار او مرتضي کرماني مقدم با حضور در اين نشست و گفت: آقاي کاظمي به خاطر برخي مشکلات نتوانستند در اين نشست حضور پيدا کنند.

وي در ادامه درباره بازي فرداي اين تيم مقابل فجر شيراز اظهار کرد: مطمئنا فردا با قدرت به ميدان خواهيم رفت تا بتوانيم با پيروزي به ليگ برتر صعود کنيم. شما اگر بازي رفت را هم ديده باشيد ما براي کسب پيروزي به ميدان رفته بوديم اما متاسفانه اين گونه نشد.

وي درباره اتهامي که ياوري به بازيکنان نفت مبني بر وقت‌کشي وارد کرده بود، گفت: صحبت در اين مورد در شأن آقاي کاظمي و همين طور تيم پيکان نيست. ما همه حرف‌هايمان را در زمين مي‌زنيم. شما اگر دقت کرده باشيد ما در بازي رفت در يک صحنه روي يک ضد حمله فرصت گلزني داشتيم اما چون بازيکنان آن‌ها روي زمين افتاده بود آقاي کاظمي دستور دادند که توپ را به بيرون بزنند تا به وضعيت بازيکن مصدوم رسيدگي شود.

وي درباره مشکلات داوري که در چند هفته گذشته براي تيم پيکان به وجود آمده نيز گفت: از ابتداي فصل مشکلات داوري وجود داشت. در بازي فجر نيز اين قضيه نمايان‌تر شد. در برنامه 90 نيز درباره يک صحنه مشکوک داوري که به ضرر تيم ما گرفته شده بود نيز صحبت شد. البته ما به نظر داوران احترام مي‌گذاريم و داوران انسان‌هاي بزرگي هستند.

وي در مورد اينکه تا اين لحظه هم هنوز نام داور بازي فردا اعلام نشده است گفت: در بازي رفت نيز نام داور را دير اعلام کردند و ما هم تا اين لحظه نمي‌دانيم در بازي فردا چه کسي داور بازي خواهد بود اما ما کاري به اين مسائل نداريم و به کسب نتيجه فکر مي‌کنيم.

کرماني مقدم در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به صحبت‌هايي که در هفته گذشته مبني بر تماس‌ يک دلال با بازيکنان فجر شيراز مطرح شده بود، اظهار کرد: مسئولان فجر نبايد بدون مدرک صحبت کنند. آن‌ها مي‌توانند با مدرک صحبت کنند. به نظر من نبايد آقاي ياوري هم درباره اين مسائل حاشيه‌اي صحبت کند چون ايشان به دنبال فرافکني هستند. اگر اين گونه باشد پس من هم مي‌گويم با بازيکنان ما هم تماس گرفته‌اند اما چون مدرک ندارم نمي توانم اثبات کنم.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال که فصل بعد فرهاد کاظمي در پيکان خواهد ماند يا خير، گفت: قرارداد ايشان در آخر اين فصل به پايان مي‌رسد و هيچ چيز براي فصل بعد مشخص نيست اما در صورتي که تيم به ليگ برتر صعود کند، آقاي کاظمي مشکلي براي کار در ليگ برتر ندارد.

کرماني مقدم در ادامه در اظهار نظري جالب در مورد مديرعاملي رحيمي در باشگاه پرسپوليس گفت: ايشان مديري قوي هستند و مطمئنا مي‌توانند به موفقيت برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا