گوناگون

برزیل با شکست کلمبیا به نیمه نهایی رسید/ رویارویی با آلمان در بلوهوریزنته

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال برزیل بامداد شنبه در ورزشگاه کاستلائو شهر فورتالزا موفق شد در مرحله یک چهام نهایی رقابتهای جام جهانی با کسب پیروزی 2 بر یک مقابل تیم ملی فوتبال کلمبیا جواز صعود به جمع 4 تیم پایانی رقابتها را کسب کند و حریف آلمان شود.

در این دیدار ابتدا تیاگو سیلوا مدافع و کاپیتان پیش تاخته برزیل در دقیقه 7 تیم میزبان را یک بر صفر پیش انداخت. نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان لوئیس فلیپه اسکولاری به پایان رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه 69 بود که داوید لوئیس دیگر مدافع تیم ملی برزیل با یک ضربه ایستگاهی از راه دور به زیبایی دروازه کلمبیا را باز کرد تا برزیل دو بر صفر پیش بیفتد و کمی خیالش راحت تر شود.

در ادامه بازی و در دقیقه 80 داور یک ضربه پنالتی به سود کلمبیا اعلام کرد که جیمز رودریگز در دقیقه 80 آن را به گل تبدیل کرد و اختلاف را برای کلمبیا به حداقل رساند. تلاش های شاگردان خوزه پکرمن در ادامه بازی برای به تساوی کشاندن بازی سودی نداشت و در نهایت برزیل به عنوان دومین تیم صعود خود به جمع 4 تیم پایانی رقابتها را قطعی کرد.

به این ترتیب برزیل از ساعت 00:30 بامداد چهارشنبه در یکی از دیدارهای نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه بلوهوریزنته به مصاف تیم ملی فوتبال آلمان خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا