گوناگون

برطرف شدن خشکسالی‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و آمار دقیق

فرماندار بیرجند گفت: راهکار برطرف کردن خشکسالی و کشاورزی نیازمند برنامه‌ریزی و آمار دقیق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی، «رضا منصوری» صبح امروز(چهارشنبه 19 شهریورماه) در جلسه تبیین سرشماری کشاورزی 93 گفت: همه دست به دست هم دهیم تا در کنار هم و یاری اهداف نظام را به خوبی انجام داده شود.

وی افزود: زمینه‌ی مساعدی فراهم شده تا دستگاه‌ها به خوبی،همکاری و هم‌گرایی داشته باشند.

فرماندار بیرجند ادامه داد: هدف دولت ایجاد امید بوده و همه‌ی تلاش خود را بسته به زندگی خوب و با آرامش برای مردم فراهم کنند و تاکنون نیز توانسته شرایط نسبی خوبی را فراهم کند.

منصوری ادامه داد: از برنامه‌های دولت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بالای 50 درصد تا پایان سال آینده با تأمین اعتبار است.

وی با بیان اینکه کشاورزی از زمینه‌های توسعه برای اقتصاد هر کشور و از نیازهای اساسی هر جامعه است، اظهار کرد: محصولات کشاورزی به عنوان یک کالای اساسی جایگاه مهمی داشته که اصل و جایگاه آن روستاهاست.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه با توجه به خشکسالی‌های بخش کشاورزی برای برطرف کردن آن نیازمند برنامه‌ریزی و آمار دقیق هستیم، تصریح کرد: طرح سرشماری کشاورزی سال 93 از 5 مهر آغاز می‌شود و به مدت 40 روز بین روستاها و شهرهای استان انجام می‌شود.

منصوری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردم نهاد و دهیاران در این زمینه می‌توانند برای اطلاع‌رسانی کمک کرده و اطلاع‌رسانی از طریق دانش‌آموزان که با آغاز سال تحصیلی باید در این راستا فعالیت کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا