گوناگون

برنامه‌های هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه عکس هفته “فیلم و عکس” انجمن سینمای جوانان بوشهر یکشنبه شب با حضور مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در گالری مجتمع فرهنگی هنری بوشهر گشایش یافت.

برگزاری این نمایشگاه یکی از برنامه‌های هفته فیلم و عکس در بوشهر است و برنامه‌های مختلف دیگری از جمله اکران فیلم‌های هنرمندان بوشهر در این ایام برگزار خواهد شد.

حدود 44 فیلم از آثار هنرمندان بوشهری طی سه روز برگزاری مراسمات هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان دفتر بوشهر هر روز از ساعت 17 تا 20 در محل دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر نمایش داده می‌شود.

پخش این فیلم‌ها از امشب تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و هنرمندن در این سه روز به ارائه آثار خود خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است که برنامه های مختلفی امشب به مناسبت آغاز هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان دفتر بوشهر برگزار شد که می‌توان به تقدیر از چهار سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر  و رونمایی از سایت دفتر انجمن سینمای جوان دفتر بوشهر اشاره کرد.

مدیرعامل انجمن سینماگران جوان کشور در این آئین اظهار داشت: این هفته می‌تواند نقش بسیار مهمی در تحرک فیلمسازان باشد و شاهد ارائه تولیدات بسیار خوبی از سوی سینماگران جوان باشیم.

حبیب ایل بیگی با اشاره به حمایت از آثار شایسته ارائه شده، خاطرنشان ساخت: برگزاری برنامه‌های هفته فیلم و عکس در استان‌های مختلف نقش مهمی در جمع شدن هنرمندان و ارائه آثار مناسب و مطلوب خواهد داشت.

وی بر لزوم شناسایی نقاط ضعف و قوت فعالیت‌های سینمایی تاکید کرد و افزود: باید با شناسایی نقاط ضعف و همچنین آسیب‌شناسی انها، آنچه که در سال‌های اخیر با افت بسیار زیاد روبرو شد بار دیگر به شرایط ایده آل خود بازگردد.

مدیرعامل انجمن سینماگران جوان کشور به ظرفیت بالای هنرمندان استان بوشهر اشاره کرد و گفت: از گذشته در استان بوشهر شاهد حضور فیلمسازان بسیار خوب و همچنین آثار مطلوبی بوده ایم که امیدواریم همواره شاهد رشد این مهم در استان بوشهر باشیم.

وی از توسعه فعالیت‌های انجمن سینماگران جوان در استان‌های و شهرستان‌های مختلف کشور خبر داد و بیان داشت: برگزاری دوره‌های اموزشی و ایجاد فضاهای کارگاهی نقش بسیار مهمی در رسیدن به اهداف مورد نظر خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا