گوناگون

برنامه ریزی کوتاه مدت شوراها در گذشته اکنون مشکل ساز شد

81146335 5664400

به گزارش خبرنگارایرنا ˈمحمدعلی قمی اویلی ˈ چهارشنبه شب در آیین تجلیل از شوراهای اسلامی شهرستان افزود : به عنوان نمونه در صورتی که شوراهای اسلامی در گذشته فضاهایی را برای ساخت مجتمع های اداری مکان یابی و شناسی می کردند امروز بسیاری از ادارات دولتی و غیردولتی برای ساخت ساختمان اداری با کمبود مواجه نبودند.

وی از شوراهای اسلامی خواست تا با نگاه بلند مدت و توجه به سند چشم انداز 20 ساله برای توسعه زیرساخت های شهر و روستا برنامه ریزی کنند.

فرماندار نوشهر گفت : اگرشوراها با چنین رویکردی برای توسعه و آبادانی شهر و روستا تلاش کنند ، گام اساسی برای رفع نگرانی و رضایتمندی شهروندان و روستاییان برداشته اند.

قمی تاثیرناپذیری از نفوذ قشرهای مرفه جامعه ، رعایت قانون و دوری جستن از ترفندهای شبه قانون ، توجه به مناطق کمترتوسعه یافته ، هدرندادن سرمایه های نظام ، داشتن انگیزه انقلابی و امانتداری را از وی‍ژگی ها و وظایف شوراهای اسلامی برشمرد.

وی گفت : شوراها باید با تدبیر، دوراندیشی و برنامه ریزی اصولی نسبت به ایجاد درآمد پایدار در شهر و روستا بیش از پیش تلاش کنند .

امام جمعه نوشهر نیز گفت : شوراهای اسلامی باید با نگاه فراجناحی ، انسجام رویه ، حمایت از مدیران شهری برای توسعه شهرها و روستاها در این شهرستان همکاری همه جانبه داشته باشند.

حجت الاسلام ˈ محمود مشایخ ˈ اجرا نشدن کامل طرح شبکه فاضلاب های شهری ، نبود سردخانه میوه ، فعالیت زندن در مرکز شهر ، ایمن سازی محور نوشهر – چالوس را از جمله مشکلات موجود دراین شهر معرفی کرد.

در پایان با اهدای لوح از اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای نوشهر ، پول و کجور تجلیل به عمل آمد.

شهرستان نوشهر با برخورداری از سه شهر و دستکم 130 هزارنفردرغرب مازندران واقع است.ک/2

624/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا