گوناگون

برنامه ستاد پشتيباني تيم ملي در برزيل

 در پي برگزاري نمايشگاه فرهنگي ايران در ايالت کوريچيباي برزيل پيش از مسابقه فوتبال ايران و نيجريه که باعث شد فضاي شهر به نفع بازيکنان تيم ملي باشد، اين رويداد فرهنگي به مناسبت مسابقه ايران و آرژانتين در ايالت بلوروزونچي نيز برگزار شد.

سيدجعفر هاشمي دبير ستاد پشتيباني از تيم ملي ايران در جام جهاني 2014 برزيل، با بيان اين که تدابير انديشيده شده از سوي کنسولگري ايران در اين کشور، موجب شده تا خارجي ها با فرهنگ ايرانيان بيشتر آشنا شوند، اظهار داشت: نمايش نمادهاي فرهنگي چند هزار ساله، جاذبه‌هاي گردشگري، صنايع دستي و هنرهاي سنتي ايران از سوي سفارت ايران گام بسيار مؤثري در جلب حمايت مخاطبان از تيم ملي ايران است.

وي با اشاره به همکاري نيروهاي امنيتي و اينترپل با افسران رابط برزيلي براي برقراري آرامش و امنيت در سطح ايالت به ويژه براي تماشاچيان و بازيکنان، گفت: اقدام هوشمندانه سفارت ايران در خصوص معرفي کشور، تدبير زيرکانه‌اي براي اين بود که در کنار خيل کثير ايرانيان حاضر در برزيل، فضاي مسابقات، فضايي دوستانه و پرهيجان باشد.

هاشمي، ضمن اظهار اميدواري از روحيه بازيکنان تيم ملي کشور در بازي‌هاي جام جهاني برزيل، افزود: اميدواريم که با نتايجي قابل قبول و با دستي پر به کشور بازگرديم.

دبير ستاد پشتيباني از تيم ملي ايران در جام جهاني 2014، ضمن تقدير از هماهنگي سفارت ايران و همکاري جدي کارکنان آن با ايرانيان، به ويژه افرادي که به دلايل گوناگون هنگام ورودشان به اين کشور دچار مشکل شده اند، تصريح کرد: تا کنون تمامي مراجعاني که براي گم شدن وجوه نقدي و رواديد خود به سفارت مراجعه کرده اند، بدون حل شدن مشکلشان از سفارت خارج نشده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا