گوناگون

برنامه های اوقات فراغت آبادان بر اساس تقسیم جغرافیایی و جنسیتی تفکیک شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد مولوی صبح امروز در سومین جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان گفت: آنچه در برنامه های اوقات فراغت امسال نمود و تحقق عینی بیشتری پیدا کرده است، توجه به گروه بندی و تفکیک برنامه ها بر اساس تقسیم جغرافیایی و جنسیتی است.

وي افزود: در راستای پیشبرد بهتر امور براي هر چه پربارتر شدن برنامه های اوقات فراغت امسال کارگروه های مختلفی تشکیل شد که این کارگروهها نیز با برگزاری جلسات زیر مجموعه خود برنامه های نهایی خود را به دبیر ستاد ارائه دادند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان اظهار کرد: برنامه های یاد شده پس از نهایی شدن براي اطلاع شهروندان به صورت بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهری نصب می شوند.

مولوي با تاکید بر لزوم تعامل تمامی دستگاهها و نهادهای ستاد اوقات فراغت و نگرش بر تدوین برنامه ها بر پایه تقاضا محوری تصریح کرد: استفاده بهینه از توان و ظرفیت تمامی دستگاهها و امکانات شهرستان به منظور محقق شدن تمامی برنامه های ستاد  اوقات فراغت انجام می شود.

وی یادآور شد: به منظور ارزیابی عملکرد اعضاء ستاد، کمیته ارزیابی ستاد نسبت به مستند سازی از تمامی اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته اقدام و مراتب را به فرمانداری اعلام کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان همچینن بر اعلام رئوس برنامه های ستاد اوقات فراغت به سازمان منطقه آزاد اروند بر اساس نیازمندیها و اولویتهای شهرستان و در راستای پشتیبانی مالی از سوی دبیر ستاد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به برنامه ریزی دبیر ستاد اوقات فراغت برای اجرای آئین اعلام رسمی فعالیت ستاد اوقات فراغت شهرستان در شب میلاد حضرت ولی عصر(عج)، مقرر شد تا ریز برنامه های این آئین براي بحث و بررسی بیشتر به فرمانداری اعلام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا