گوناگون

برنامه های هفته گرامیداشت کارگر در تبریز اعلام شد

81135763 5646539

کریم صادق زاده روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه برنامه های این هفته از پنجم تا یازده اردیبشهت ادامه خواهد یافت، اولین روز هفته کارگر را تحت عنوان روز کارگر و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل بیان کرد که در این روز کارگران و بازنشستگان حضوری گسترده در مصلاهای نماز جمعه استان خواهند داشت.

وی روز دوم هفته کارگر را روز کارگر و تامین اجتماعی اعلام و اظهار کرد: نشست تخصصی مشترک کانون های کارگری و بازنشستگان با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیرکل تامین اجتماعی استان برای بررسی مسایل و مشکلات بیمه ای و درمانی جامعه کارگری برگزار می شود.

صادق زاده روز سوم را روز کارگران جوان و امنیت شغلی عنوان کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و همچنین دیدار با رییس کل دادگستری استان به همراه نشست های تخصصی با عنوان بررسی حقوق کارگران و راه کارهای پیشگیری از تخلفات در حوزه قانون کار در این روز صورت می گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری روز چهارم هفته کارگر تحت عنوان روز بسیج کارگری و کارگران زن، افزود: در این روز مراسم ویژه یادواره شهدای کارگر استان در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی تبریز برگزار و از بانوان نمونه کارگر در فرهنگسرای غدیر تجلیل می شود.

صادق زاده کارگران، تشکیلات و پیشکسوتان جامعه کارگری، کارگران و ولایت مداری و روز جهانی کارگر را از دیگر عناوین روزهای مختلف هفته کارگری اعلام کرد که در هر یک از روزهای مزبور آیین ها و نشست های مختلفی برگزار خواهد شد.

وی تجمع بزرگ کارگران تبریز در روز جهانی کارگر را اصلی ترین برنامه هفته گرامیداشت مقام کارگر در تبریز و استان برشمرد و گفت: در این روز تجمع بزرگ 10 هزار نفری کارگران تبریز با حضور کارگران شاغل، بازنشسته و اعضای تشکلات کارگری در سالن شهید پورشریفی از ساعت 10 و 30 دقیقه برگزار می شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز از همکاری و تعامل سازنده بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج کارگری و تشکیلات مختلف کارگری آذربایجان شرقی برای برگزاری و برنامه ریزی منسجم برنامه های هفته کارگر قدردانی کرد.

صادق زاده از خبرنگاران رسانه های مختلف درخواست کرد با حضور و پوشش اخبار و برنامه های مختلف مربوط به هفته کارگر گامی ارزنده و ارزشمند برای ارج نهادن به تلاش های صادقانه و بی وقفه این رزمندگان عرصه اقتصاد بردارند.

7236/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا