گوناگون

برنامه هفته سي و هشتم ليگ برتر انگليس

هفته پاياني ليگ برتر انگليس فردا (يکشنبه) و از ساعت 18 و 30 دقيقه به وقت تهران با انجام 10 ديدار به شکل همزمان برگزار مي‌شود.

منچسترسيتي که شانس نخست رسيدن به عنوان قهرماني را دارد اکنون با 83 امتياز صدر جدول را در اختيار گرفته و در صورت پيروزي مقابل وستهام يونايتد مي‌تواند جام قهرماني را بالاي سر ببرد. وستهام که اکنون با 40 امتياز دوازدهم است اگر بتواند سيتي را در خانه‌اش شکست دهد لطف بزرگي به ليورپول کرده و اين تيم مي‌تواند در صورت گرفتن سه امتياز از ديدار با نيوکاسل پس از دو دهه قهرمان ليگ شود.

چلسي هم با 79 امتياز رده سوم ليگ را در اختيار دارد و هيچ شانسي براي رسيدن به قهرماني ندارد. بدين ترتيب رويارويي آنها با کارديف سيتي که پيشتر به دسته پايين‌تر سقوط کرده حساسيتي ندارد.

در پايين جدول هم کارديف با 30 امتياز و فولام با 31 امتياز به دسته اول انگليس سقوط کرده‌اند. نورويچ هم با 33 امتياز رده هجدهم را در اختيار دارد و به نوعي راهي دسته پايين‌تر شده است. آنها در ديدار پاياني بايد مقابل آرسنال قرار بگيرند و براي سقوط نکردن بايد با 17 گل توپچي‌ها را شکست داده و منتظر باخت وست بروم مقابل استوک سيتي بمانند.

برنامه کامل اين رقابت‌ها به شرح زير است:

کارديف سيتي – چلسي

فولام – کريستال پالاس

هال سيتي – اورتون

ليورپول – نيوکاسل يونايتد

منچسترسيتي – وستهام يونايتد

نورويچ سيتي – آرسنال

ساوتهمپتون – منچستريونايتد

ساندرلند – سوانسي سيتي

تاتنهام هاتسپر – استون ويلا

وست برومويچ آلبيون – استوک سيتي

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا