گوناگون

برنامه هفته سي و هفتم رقابت‌هاي لاليگا

هفته سي و هفتم رقابت‌هاي لاليگا فردا شب با انجام هشت ديدار پيگيري مي‌شود که بارسلونا، اتلتيکو مادريد و رئال مادريد در سه ديدار همزمان به مصاف رقباي خود مي‌روند تا آخرين تلاش‌هايشان را در فاصله يک هفته مانده به پايان ليگ براي رسيدن به قهرماني انجام دهند.

در مهم‌ترين مسابقات فردا شب اتلتيکو مادريد که با سه امتياز اختلاف نسبت به بارسلونا در صدر جدول قرار دارد، از ساعت 21 و 30 دقيقه در ويسنته‌کالدرون ميزبان مالاگا خواهد بود و براي ماندن در صدر جدول تلاش خواهد کرد تا ديدار خود مقابل بارسلونا در آخرين هفته لاليگا را با حداقل سه امتياز برتري نسبت به اين تيم آغاز کند.

در ساير مسابقات بارسلونا که با برتري يک امتيازي نسبت به رئال مادريد در رده دوم قرار دارد، از ساعت 21 و 30 دقيقه به مصاف الچه مي‌رود. بارسلونا نيز تلاش خواهد کرد با پيروزي مقابل الچه فاصله سه امتيازي خود را با اتلتيکو مادريد حفظ کند تا تکليف قهرمان لاليگا در آخرين هفته مشخص شود.

رئال مادريد نيز که هفته گذشته شانس خود را براي رسيدن به قهرماني با تساوي مقابل وايادوليد و مصدوميت کريستيانو رونالدو، کمرنگ‌تر کرد، چاره‌اي جز پيروزي مقابل سلتاويگو ندارد. رئال مادريد هم‌اکنون با 84 امتياز يعني يک امتياز کمتر از بارسلونا و چهار امتياز کمتر از اتلتيکو مادريد در رده سوم قرار دارد و در صورت لغزش حريفانش مي‌تواند به قهرماني اميدوار شود.

در ساير مسابقات اتلتيک بيلبائو از ساعت 19 و 30 دقيقه ميزبان رئال سوسيداد است و ختافه از ساعت 21 و 30 دقيقه از سويا پذيرايي مي‌کند؛ گرانادا و آلمريا در همين ساعت با يکديگر ديدار خواهند کرد. رئال بتيس نيز که از لاليگا سقوط کرده و چيزي براي از دست دادن ندارد، ميزبان رئال وايادوليد است. اوساسونا که در رده نوزدهم قرار دارد و کار سختي براي بقا در لاليگا دارد، با اسپانيول مسابقه مي‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا