گوناگون

 بروتو: به خاطر بازی بد ایتالیا عذرخواهی می‌کنم/ پشیمان نیستم زایتسف را نیاوردم

به گزارش خبرگزاری مهر، مائورو بروتو پس از شکست 3 بر صفر تیمش برابر ایران، در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: من این پیروزی را به تیم ایران تبریک می‌گویم. با این حال از مردم ایتالیا هم عذرخواهی می‌کنم. برخی بازیکنان وجهه واقعی ایتالیا را فراموش کردند و نمی‌دانستند برای چه تیمی بازی می‌کنند.

وی در خصوص عدم سفر زایتسف به تهران تاکید کرد: زایتسف یک بازیکن است و یک تیم به حساب نمی‌آید. از اینکه زایتسف را به تهران نیاوردم تاسف نمی‌خورم که چرا نیامده است و فکر نمی‌کنم کار اشتباهی کرده باشم. اما امروز تیم ما زیر صفر بود. 

این مربی در خصوص اعتراض‌های خود به داور عنوان کرد: من به داور اعتراضی نداشتم بلکه به نحوه استفاده از ویدیو چک معترض بودم چون وقفه زیادی در بازی می‌انداخت اما این بهانه برای باخت تیم ما نیست. من با سیستم ویدیو چک به این شکل موافق نیستم چون فلسفه فدراسیون جهانی این بوده که به بازی‌ها سرعت ببخشد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره انتشار کلیپی که در آن در خصوص عدم حضور بانوان در سالن‌های ایران صحبت کرده بود، گفت: من در آن کلیپ گفته بودم ورزش بزرگترین نمایش جذاب جهان است و همه باید از آن بهره ببرند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا