گوناگون

برگزاري كنگره شهدا فرصتي به ياد ماندني براي استان گیلان است

به گزارش خبرنگار مهر، “محمد احمدی پور” عصر دوشنبه در نشست با اعضای ستاد کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان افزود: پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس مديون رشادت‌ هاي مردان و زنان شجاع، بي باک و با ايمان است.

وی همچنین با اظهار اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متضمن سلامت و امنیت جامعه است، اظهارداشت: همه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مسئول هستند و باید به وظیفه خود در این رابطه عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: همه دستگاه ها باید هر چه در توان دارند برای برگزاری مناسب این برنامه معنوی و فرهنگی به کار گیرند.

احمدی پور با اشاره به اینکه برپایی با شکوه کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان مستلزم حضور و مشارکت همه گیلانی ها در سراسر کشور است، گفت: سرمایه های اجتماعی و ملی بسیاری از گیلان در کشور وجود دارد که می توانند نقش مهمی در هر چه بهتر برگزاری این کنگره داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: برگزاری کنگره شهدای گیلان تنها بخش کوچکی از ادای دین به آرمان های شهدای این استان است که با رشادت ها و ایثارگری های خود زمینه های امنیت امروز جامعه را فراهم آورده اند.

وی با بیان اینکه کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان در سال 94 در استان برگزار خواهد شد، افزود: این مهم نیازمند مشارکت تمامی مسئولان و مدیران اجرایی است.

احمدی پور اذعان داشت: برنامه ریزی های خوبی از سوی عوامل اجرایی کنگره انجام شده است که تلاش ها باید در راستای تحقق این برنامه ها باشد.

وی در ادامه انسجام در بین دستگاه های اجرایی مسئول و هماهنگی بین آنها را  از ضرورت های اجرای این کنگره عنوان کرد.

 جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته خواستار هماهنگی های بیشتر دستگاههای اجرایی و مسئولان در این زمینه شد.

“سردار محمد عبدالله پور ” ادامه داد:  از همه ظرفیت های استان باید برای هر چه باشکوه تر برگزاری این کنگره استفاده کرد.

 وی در ادامه یکی از ضرورت های کنگره را راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس عنوان و خواستار اقدامات عملی در این زمینه شد.

دبیر ستاد کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید گیلان هم در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در طول 13 سال گذشته ارائه و خواستار پیگیری جلسات کارگروه بطور منظم شد.

“سرهنگ ابراهیم جوادی ” افزود: خون پاک شهدای گرانقدر ایران اسلامی موجب عزت، اقتدار و افتخار کشور در تمامی جهان شده است.

وی با بیان اینکه راه شهدا راه دفاع از انقلاب و ولایت بود، اظهارداشت: تبعیت و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا موجب پیروزی ایرانیان در تمامی عرصه ها و میادین شد زیرا راه شهدا راه و طریق درست است.

دبیر ستاد کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید گیلان یادآورشد: نهال طیبه انقلاب به برکت خون بارور و تنیده شد و برکات این انقلاب شکوهمند در سراسر جهان الگویی برای آزادی خواهان و مسلمانان جهان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا