گوناگون

برگزاری دوره‌های آموزش مربی مهدکودک در اردبیل

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری و مدیریت مهد کودک در سطح استان خبر داد.

سلیم پناهی معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این دوره‌ها با همکاری اداره کل بهزیستی استان اردبیل و در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

وی به اتمام برگزاری این دوره در مرکز استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: با توجه به این‌که ضرورت برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری و مدیریت مهد کودک در شهرستان‌ها به خوبی احساس می‌شد تلاش گردید امسال بر خلاف سال‌های گذشته، آموزش مربیان مهد کودک در شهرستان‌ها نیز به مرحله اجرا درآید.

وی دوره آموزشی مربیان و مدیران مهد کودک را از دوره‌های پرمخاطب جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر برگزاری این دوره‌ها در شهرستان پارس‌آباد در حال انجام است و با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام گرفته، در آینده نزدیک این دوره‌ها در شهرستان‌های مشکین‌شهر، بیله‌سوار، گرمی و خلخال نیز برگزار می‌شود.

پناهی خاطرنشان کرد: متقاضیان این دوره‌ها در دو سطح مقدماتی و تکمیلی آموزش خواهند دید و برای شرکت‌کنندگان، پس از موفقیت در آزمون پایان دوره، گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

وی برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی برای کارکنان دولت را از دیگر فعالیت‌های معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اعلام کرد و افزود: امسال بر اساس تقاضای دستگاه‌های اجرایی استان، دوره‌های تربیت کارمندان، بحران‌های روحی و روانی، مدیریت استرس، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، قانون مدنی، ICDL و GIS برای ارتقای علمی کارکنان دولت برگزار شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا