گوناگون

برگزاری سومین همایش تخصصی رتبه بندی شرکت های مهندسی،تدارک و ساخت

2346228 812به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در اين همايش فروتني مديرکل صنايع ماشين سازي و تجهيزات وزارت صنعت، معدن و تجارت در سخناني به بررسي برخي مواد و بندهاي قانون حداکثر استفاده از توان داخل پرداخت و گفت: طبق بند الف ماده 19 اين قانون بيمه مرکزي ايران موظف شده است نظام حمايتي بيمه را براي استفاده کنندگان از کالا و خدمات ايراني فراهم کند.

کرمانشاه مديرعامل سازمان مديريت صنعتي نيز در سخناني به تشريح عملکرد شرکتهاي EPC پرداخت و گفت: اين شرکتها نوعي سازماندهي صنعتي در 2-3 دهه اخير ايجاد و نقش مهمي در توسعه صنعتي اقتصادي کشورهاي پيشرفته اي چون چين،‌هند، کره جنوبي و برزيل ايفا کرده اند.

در ادامه اين همايش به شرکتهاي رتبه بندي شده گواهينامه اعطا شد که شرکت مهندسان مشاور سازه در حوزه فعاليت هاي صنعتي و معدني گواهينامه B+، مديريت هيربدان در حوزه فعاليت هاي صنعتي و معدني گواهينامه C و در حوزه فعاليت هاي نيروگاهي گواهينامه C+ دريافت کردند.

همينطور توسعه مپنا 3 در دو حوزه فعاليت هاي نيروگاهي و نفت، گاز و پتروشيمي به ترتيب گواهينامه هاي B+ و B اخذ کرد، ‌شرکت نصب نيرو در حوزه نيروگاهي C+، پرشين راد گروه در حوزه فعاليتهاي نفت، گاز و پتروشيمي گواهينامه E گرفت و شرکت بلند پايه نيز در هر سه حوزه فعاليتي به ترتيب حائز گواهينامه هاي C،  C+، و D شد.

معيار صنعت خاورميانه در حوزه فعاليت هاي صنعتي و معدني C+، فراساحل صف در حوزه نفت،‌گاز و پتروشيمي گواهينامه B، فکور صنعت در حوزه فعاليتهاي صنعتي و معدني B+، فولاد پايا نيز در همين حوزه C+ را از آن خود کرد، ضمن آن که شرکت ناورود در دو حوزه فعاليت هاي صنعتي و معدني و نفت، گاز و پتروشيمي دو گواهينامه D+ را به خود اختصاص داد.

اين همايش با تاكيد بر نقش موثر سازندگان تجهيزات صنعتي در اجراي موفق طرح‌ها و لزوم معرفي شركت‌هاي توانمند اين حوزه، با حضور مقامات و سياستگذاران وزارت صنعت، معدن و تجارت، مديران و اعضاي تشكل‌هاي صنعتي، كارفرمايان طرح‌هاي صنعتي، مديران شركت‌هاي رتبه‌بندي شده و جمعي از مديران شركت‌هاي مشاوره‌اي و پيمانكاري و خبرگان اين حوزه، همه ساله در سازمان مديريت صنعتي برگزار مي شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا