گوناگون

برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات سمنان در سال جاری

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان در آستانه روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران، از برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات در این استان خبر داد.

امیر هوشنگ باهنر در این بازدید در گفت‌وگو افزود: فراخوان جشنواره مطبوعات و خبرگزاریها همزمان با روز خبرنگار اعلان و دبیرخانه جشنواره بطور رسمی شروع به کار می‌کند.

رعایت اخلاق حرفه‌ای ضرورت کار خبرنگاری است

وی با بیان این‌که رعایت اخلاق حرفه‌ای لازمه همه مشاغل و از جمله کار خبرنگاری است، خاطرنشان کرد: چون رسانه‌ها چشمان بینای جامعه هستند و قلم‌شان بیش از دیگران اثرگذاری دارد لذا اصحاب رسانه باید خود را بیش از پیش مجهز به اخلاق حرفه‌ای کنند.

باهنر تصریح کرد: خبرنگاران باید در انتقال اخبار و پیام امانتدار و صادق باشند؛ چرا که جایگاه آنان از حساسیت و اهمیت به سزایی برخوردار است.

گردهمایی سالانه خبرنگاران استان 17 مردادماه در دامغان

باهنر با اشاره به 17 مردادماه روز خبرنگار، به گردهمایی سالانه اعضای خانه مطبوعات استان در دامغان اشاره کرد و گفت: این گردهمایی فردا 17 مردادماه با حضور خبرنگاران استان در دامغان برگزار می‌شود.

وی هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چه برنامه‌های آموزشی در حوزه رسانه دارد به ایسنا گفت: این اداره کل امسال کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه رسانه پیش‌بینی کرده است.

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این‌که 17 مردادماه بهترین زمان برای وحدت اصحاب رسانه است، افزود: رعایت اخلاق حرفه‌ای می‌تواند در دستیابی به این مهم موثر باشد.

باهنر با اذعان به این‌که هیچ کدام از مسوولان نظام مدعی این نیستند که همه باید یک سلیقه و نگرش سیاسی داشته باشند، تصریح کرد: قرار نیست همه افراد یک سلیقه و یک نگرش سیاسی داشته باشند و تنوع در سلیقه‌ها می‌تواند به رشد و توسعه کشور در همه عرصه‌ها بیانجامد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا