گوناگون

استرداد 150 میلیون تومان چک‌پول مفقودی

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: مامور وظیفه‌شناس راهور تبریز 150 میلیون تومان چک پول، کارت و چک بانکی را به صاحبش برگرداند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ اکبر رحیمی در جمع خبرنگاران از پیداشدن و استرداد 150 میلیون تومان به صاحبش خبر داد و گفت: یکی از ماموران راهور تبریز در حین انجام وظیفه در ایستگاه راهور شهریار دروازه تهران از داخل چمن‌های مقابل ایستگاه یک عدد کیف چرم حاوی چک پول به ارزش 200 میلیون ریال، دو فقره کارت بانکی به همراه رمز مربوطه با موجودی کل500 میلیون ریال و چک بانکی در وجه حامل به مبلغ 800 میلیون ریال به همراه مقداری اسناد شناسایی پیدا کرده بود.

وی ادامه‌داد: پس از مدتی مالک اموال مفقود شده که ساکن شهرستان مشکین‌شهر استان اردبیل بود شناسایی و طی تماس تلفنی از وی برای استرداد کیف دعوت شد و پس از حضور وی در ایستگاه و احراز هویت و تطبیق مشخصات وی، کیف به همراه وجه و مدارک با تنظیم صورتجلسه بدون کم و کاست به وی تحویل داده شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی اظهارکرد: به منظور تقدیر از صحت عمل نظامی موصوف مقرر شد در دستور ناجا تشویق شده و به همراه خانواده به مشهد مقدس اعزام شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا