Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

بزرگترین آکواریم ایران یعنی آکواریوم انزلی را تماشا کنید

بزرگترین آکواریم ایران و یا همان آکواریوم انزلی این روزها در حالی مورد توجه قرار گرفته که این آکواریوم در 4 طبقه آبزیان زیادی را در خود نگهداری می کند. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید.

بزرگترین آکواریم ایران 200 مورد از گونه های جانوری از آبزیان، خزندگان پرندگان را از سراسر در خود جای داده است. آکواریوم انزلی بخش های مختلفی برای تفریح و بازید نیز دارد که آن را تبدیل به یکی از جاهای دیدنی انزلی کرده است.

بزرگترین آکواریم ایران در سال گذشته یعنی 1397 افتتاح شده و مکانی نوساز و مدرن در آن ایجاد شده است. آکواریم بخش های مختلفی دارد که سالن اولیه نخستین آنها است. در سالن اولیه بازدیدکنندگان می توانند در کنار تصاویر سه بعدی عکس هایی دیدنی از خود بگیرند.

سپس وارد بخش آمازون خواهید شد که در این بخش آبزیانی از دریاچه مالاوی را تماشا خواهید کرد. در بخش صخره های مرجانی نیز آبزیانی نگه داری می شوند که محل زندگی آنها در نزدیکی صخره های مرجانی قرار دارد.

اما تونل آکواریوم انزلی یکی از مهمترین بخش های این مکان است. این تونل دارای 40 متر طول بوده و ماهی های آب شور در آن دیده می شوند. در کنار ماهی ها سفره ماهی ها و ماشه ماهی از جذاب ترین آبزیانی هستند که می توانید در تونل آنها را تماشا کنید.

آکواریوم انزلی همه روزه از ساعت 11 الی 22 شب باز است و در روزهای تعطیل بسیار شلوغ خواهد شد. اگر علاقمند واقعی به دنیای آبزیان هستید و دوست دارید به اندازه کافی در همه جای آکواریم پرسه بزید بازدید خود را به یکی از روزهای میان هفته موکول کنید. قیمت بلیط ورودی به آکواریوم انزلی نیز 42 هزار تومان است.

باهم در میهن پست تصاویری از بزرگترین آکواریم ایران یعنی آکواریوم انزلی را تماشا خواهیم کرد.

منبع: funtasticaquariums

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا