Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

مک ‌لارن 620R معرفی شد + عکس

مک ‌لارن 620R در حالی به تازگی معرفی شده که خودرویی مسابقه محسوب می شود که در جاده ها از آن استفاده خواهد شد. در این مطلب از میهن پست این خودرو به به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه شوید.

مک ‌لارن 620R در حقیقت مدل مسابقه ای از خودروی 570S GT4 مک لارن به شمار می آید. گفته شده که این کمپانی قصد دارد تا تنها 350 دستگاه از این خودروی خارق العاده را وارد بازار کند.

سری اسپرت مک لارن تاکنون خودرویی با این قدرت نداشته است. این خودرو دارای پیشرانه 3.8 لیتری از نوع وی 8 توئین بوده که در مدل GT4 نیز از آن استفاده می شود. اما تفاوت های زیادی در قدرت و میزان گشتاور آنها دیده می شود. مک ‌لارن 620R دارای قدرت 620 اسب بخاری بوده و 620 نیوتن متر نیز گشتاور ارائه می دهد.

این خودروی جدید دارای شتاب صفر تا صدی 2.9 ثانیه است. سرعت این خودرو تنها در 8.1 ثانیه به 200 کیلومتر در ساعت می رسد. همچنین سرعت نهایی این خودرو 322 کیلومتر بر ساعت است.

گیربکس خودرو از نوع هفت سرعته بوده و دارای سیستم ایرتیا پوش است. خودرو با چنین قابلیتی می تواند در سرعت بالا با افایش دنده انرژی فلایویل را به گشتاور تبدیل کند. البته این گشتاور لحظه ای خواهد بود.

متاسفانه هنوز تصویری از فضای داخلی خودرو منتشر نشده است. اما احتمال می رود کابین بسیار ساده ای را مشاهده کنیم.

مک لارن تولید خودرو را از ماه ژانویه آغاز خواهد کرد و در اواخر سال آینده نیز آنها را به خریداران تحویل می دهد. این کمپانی رقم 250 هزار پوندی را برای این خودرو در نظر گرفته است که البته با ویژگی ها و رنگ های مختلف سفارشی قیمت آن نیز بالاتر می رود.

باهم در میهن پست تصاویری از مک ‌لارن 620R را تماشا می کنیم.

 

منبع: motor1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا