Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

فاکتوری فایو F9R بصورت رسمی معرفی شد + عکس

فاکتوری فایو F9R در حالی به تازگی معرفی شده که این خودرو قرار است جایگزین جی ام تی باشد. در این مطلب از میهن پست قصد داریم تا این خودرو را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

فاکتوری فایو F9R جایگزین خودرویی خواهد شد که بیش از 10 سال از عرضه آن به بازار گذشته و حالا باید منتظر یک شاهکار فوق العاده بود. این ماشین جدید دارای 12 سیلندر 9.5 لیتری بوده با قدرت 750 اسب بخاری گشتاوری معادل 949 نیوتن تولید می کند.

کمپانی فاکتوری فایو ریسینگ این خودرو را با ظاهری اسپرت و دیدنی تولید کرده است. جنس بدنه فاکتوری فایو F9R از کامپوزیت ‌های فیبر کربنی بوده و 4 خروجی اگزوز آن در عقب خودرو ظاهر جذابی به آن بخشیده است. جالب است بدانید این شرکت پیش از این طراحی خودرو را ثبت کرده است. یکی از طراحان این خودرو بی نظیر در فرایند طراحی سالین S7 سال 2000 هم حضور داشته است.

این خودرو دو نفره بوده و با توجه به جنس آن وزن پایینی دارد. تولید کننده خودرو اعلام کرده که در نهایت وزن خودرو بیش از 1088 کیلو گرم نخواهد بود.

خودرو به گونه ای طراحی شده که می توان پیشرانه‌ های بلوک کوچک فورد و قوای محرکه سری LS را در خود جای دهد. تولید و این خودرو از ازواخر سال 2020 آغاز خواهد. هدف بعدی فاکتوری فایو ریسینگ تولید و تست پروتوتایپ ها در بهار سال بعدی است.

فاصله بین محورهای خودرو 2.64 متر در نظر گرفته شده و پهنای آن نیز به 1.98 متر خواهد رسید. همچنین ارتفاع خودرو نیز تنهای 1.16 متر است. خودرو استایلی برجسته با بال عقب بزرگ، اسپلیتر جلوی چشم گیر و دیفیوزر عقب گیرا دارد.

باهم در میهن پست تصاویری از فاکتوری فایو F9R را تماشا خواهیم کرد.

منبع: motor1

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا