گوناگون

بزرگترین بیمارستان پژوهشی درمانی سرطانی جنوب کشور در شیراز کلنگزنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شیراز صبح سه شنبه در مراسم کلنگ زنی بیمارستان پژوهشی سرطان گفت: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر 100میلیارد تومان و  200 تخت به صورت اوراق مشارکتی خیرین ساخته می شود که به بیماران کشور خدمات  پژوهشی و درمانی در بخش سرطان ارائه خواهد کرد.

دکتر محمد هادی ایمانیه تصریح کرد: متاسفانه در استان فارس، آمار بیماران سرطانی روز به روز در حال افزایش است که به همین جهت بیمارستان تخصصی سرطان امیر در شیراز جوابگوی خدمات بیماران نمی باشد، از این رو تلاش داریم با حمایت خیرین هرچه سریع تر بتوانیم این بیمارستان را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی شیراز، بیشترین خدمات تخصصی درمانی را به بیماران کشور ارایه می دهد، گفت: بیش از 68 درصد خدمات تخصصی در بخش سرطان را بیماران خارج از استان فارس دریافت می کنند که نیاز داریم با حمایت بیشتر مسئولین کشوری بتوانیم متنوع ترین خدمات درمانی را به بیماران ارایه دهیم.

ایمانیه یادآور شد: تلاش داریم با احداث بیمارستان پژوهشی سرطان کشور در شیراز، کانون پیشگیری از بیماران سرطانی را در این شهر راه اندازی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: برای نخستین مرتبه در کشور، اوراق مشارکتی خیرین را در بخش درمان راه اندازی کرده ایم که نظر بر این خواهیم داشت که تمامی افراد جامعه را در این اقدام خیر سهیم کرده تا اساسی ترین نیاز استان که در بخش درمان است را برطرف کنیم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا